Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Matt B`s gitarer. Sjekk ut dette!


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

Ps :

Jeg ble veldig glad i den LoFi Looperen fra den sida Cerpin Taxt . er det dyre pedaler eller?

Nilsefix

Ja, de er ganske dyre. Jeg har gitt beskjed til Zachary Vex og Marios/Sound 1 om at de burde vurdere å jobbe sammen om å få pedalene utgitt i Norge, tre45 er de eneste som selger de, og der er de kjempedyre. Hadde flere av dere kontaktet Mario`s Musikk www.marios.no om dette er det mulig de tar de inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
www.zvex.com, siden Zachary Vex som lager pedalene, med samples og bilder/info:)

Har selv nå kjøpt meg en Fuzz Factory, dette er bare fuzzen, altså uten teramin kopperplaten.

Sånn for å pirke litt.. med mindre dere snakker om noe annet som jeg ikke har fått med meg.. så heter det Theremin og ikke teramin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, riverguard. Du vant.

Anders:

Du kunne jo satt hele fuzz probenwah proben inn i gitaren. Er flere gitarsjapper i Norge som gjør dette til en grei pris. Det sikkreste ville kanskje vært å latt Mansons selv gjøre det, han har drevet med det i noen år nå. Men der er det desverre svindyrt. Send en mail til Z.Vex og Manson, spør om instruksjoner, råd osv. Så gir du dette til sjappa du vil skal gjøre det for deg. Da skulle det gå ganske greit:) Har lyst til å gjøre dette selv, men vet ikke om jeg tør la Georgi D i Fredrikstad gjøre det for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.