Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva skjedde egentlig med Jimi i militæret?


Captain Koala

Anbefalte innlegg

Satt og leste litt på Tv2 nettavisen i dag, og kom over denne artikkelen:

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/musikk/...ticle431533.ece

For de som ikke gidder å lese, står det at han spilte homo for å slippe unna militæret, og ikke at han skada ankelen som jeg har trodd i alle år :|

Mulig det er en litt gammel artikkel, men tenkte jeg skulle poste den her dersom noen av dere ikke hadde lest den :wink:

Det står også at han ikke starta å spille gitar før han var 15. Trodde han spile på en liten ukulele da han bare var et barn, jeg. Blei litt forvirra av å lese dette jeg, hva tror dere?

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at det er alt som skal til for å slippe militæret, lol...

Nå til dags slipper du ikke militæret av den grunn. Jeg har hørt at man blir sendt til en [sensurert]-leir, og det er ikke mye morsomt dersom man er hetrofil! :P

akkurat det har jeg også hørt!=P

skal på sesjon til Onsdag:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skada seg. Jeg har en DVD om han. Der intervjuer de mange av de som kjente Jimi, blandt anna en som delte brakke med han og som senere ble bassisten hans. De intervjuer tilogmed Faren.

Og faren hans forteller at han kjøpte en 1 strengs ukulele til han. Senere fikk han tak i en kasse gitar og faren hans pleide å spille saksofon, men etter vært så ville han som faren kjøpte kasse gitaren av ha pengene sine så da måtte faren hans selge saksen for å få betalt for gitaren for han mente at Jimi hadde mer bruk for gitaren enn faren hadde bruk for Saksen.

Fortalt av folk som har kjent Jimi ;) Jeg velger å tro på de ;):)

Så det med at han spillte homo er bullshit, han skada beinet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skada seg. Jeg har en DVD om han. Der intervjuer de mange av de som kjente Jimi, blandt anna en som delte brakke med han og som senere ble bassisten hans. De intervjuer tilogmed Faren.

Og faren hans forteller at han kjøpte en 1 strengs ukulele til han. Senere fikk han tak i en kasse gitar og faren hans pleide å spille saksofon, men etter vært så ville han som faren kjøpte kasse gitaren av ha pengene sine så da måtte faren hans selge saksen for å få betalt for gitaren for han mente at Jimi hadde mer bruk for gitaren enn faren hadde bruk for Saksen.

Fortalt av folk som har kjent Jimi ;) Jeg velger å tro på de ;):)

Så det med at han spillte homo er bullshit, han skada beinet ;)

Samme her, men litt skummelt at det visstnok sto i noen arkiver :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.