Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The darkness?


complex

Anbefalte innlegg

Det har jo vært tatt opp før. Husker jeg sa "de virker som et glamorøst band".

Men hvertfall, jeg liker den sangen. Men jeg likte ikke lyden på innspillingen din, complex.

hva mener du med at du ikke liker lyden.. kvaliteten på lyden eller spillinga?

PS: Spiller med Marshall Valvestate VS100 + tar opp med datamic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden på forsterkeren tenkte jeg på. Når jeg hører på det en gang til, så er egentlig ikke lyden så værst, jeg bare fikk vondt i hodet i øyeblikket jeg skrev innlegget og da ble automatisk lyden vond å høre på. Men den er jo helt grei. Fint spilt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da , som mange andre har jeg bare hørt I Believe in a thing called Love.

Første gang jeg hørte det , så var det :" USJ!! for en vokal!!" men nå har jeg vent meg til det . Det er litt tøft , nyskapende , og ikke så mye brukt .

Jeg syntes det gir en lystig stemning i musikken jeg .. litt komisk kanskje på de øverste tonene?

Complex :

jeg er ikke helt fan av lyden din , men det er jo smak og behag ( Skikkelig marshall lyd på den innspillinga.

Samtidig , litt konstruktivt :

Jeg syntes du bør konsentrere deg litt på å få mer vibrato og varme i tonen din , nå er den litt kald og ja , du skjønner hva jeg mener ..

Men ja , fint spilt , keep rockin :)

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da , som mange andre har jeg bare hørt I Believe in a thing called Love.  

Første gang jeg hørte det , så var det :" USJ!! for en vokal!!" men nå har jeg vent meg til det . Det er litt tøft , nyskapende , og ikke så mye brukt .  

Jeg syntes det gir en lystig stemning i musikken jeg .. litt komisk kanskje på de øverste tonene?  

Complex :  

jeg er ikke helt fan av lyden din , men det er jo smak og behag ( Skikkelig marshall lyd på den innspillinga.  

Samtidig , litt konstruktivt :  

Jeg syntes du bør konsentrere deg litt på å få mer vibrato og varme i tonen din , nå er den litt kald og ja , du skjønner hva jeg mener ..

Men ja , fint spilt , keep rockin :)

Jeg stiller bare et lite spørsmålstegn ved ordet "nyskapende" her, for jeg finner det herlig og alldeles nydelig at noen viderefører den gode,gamle glamrocktradisjonen,men nyskapende?Tvilsomt,og jeg tipper at det heller ikke var meningen.

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.