Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønske om anmeldelser


Thomas

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan noen anmelde aktive-mikker, det hadde vært kjekt.

(VIl gjerne høre hva forbrukere har å si, samme hvilket merke)

EMG Custom Shop Humbucker

Sett med 2 hvite Humbuckere

Neck - svært fyldig og god lyd, uten at den ble for kraftig.

Kan med glede brukes til komp'ing

Bridge - Kraftig output, masser av overtoner å hente, men litt tynn i mellomsjiktet.

Passer bra til distortion og tyngre rock.

Lyd 7/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Jeg har sett at denne delen av forumet har ganske laber aktivitet, og tenkte å sette i gang en serie med litt grundige og lange anmeldelser av produkter (+/- 500 ord) så det blir litt lettere for folk å orientere seg i alt som finnes der ute.

Hvis det er produkter jeg har tilgang på fra før er det jo veldig lett å lage anmeldelser av det, og hvis det er noe jeg aldri har vært borti skal jeg prøve å få låne eksemplarer fra importørene så jeg kan anmelde dem. Det er også mulighet for at forumbrukere her kan få låne utstyr av butikken min for å gjøre anmeldelser av dem, men det har jeg ikke tenkt ut en konkret løsning på enda, så kom i såfall med forslag på PM...

Eneste kriterie for at jeg skal anmelde det er at produktet må være i salg, og tilgjengelig via en norsk importør, samt at jeg får tak i det (sier seg litt selv).

Er det noen som er hypp på anmeldelser av noe konkret utstyr? Tar ikke veldig sære ting som blåsere, lapsteel, etc hvor jeg ikke har noen forutsetning for å vurdere det. Det er selvfølgelig med forbehold om at jeg ikke får tak i utstyret, så plukk litt realistiske ting... Hvis det ikke kommer noen ønsker begynner jeg å plukke selv, og da blir det mye klassisk gitar og annet vås. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker anmeldelse av Fender Highway One 06 HSS, noen som har eller har hatt den?:)

noter at jeg har allerede Fender standard mexico, cirka 6år gammel.

Og den er ikkje noe særlig iforhold til storebror usa.

Liker ideen med en humbucker og 2 single coils. Selv om litt av sjarmen e vekke..

Det står at den er USA made, men den er jo drit billig i forhold til de fleste standard stratene..

Hva har jeg gått glipp av?

Spesifikasjoner

* Model Name Highway One™ Stratocaster® HSS (Upgrade)

* Series Highway One™ Series

* Colors

o (304) Daphne Blue,

o (306) Flat Black,

o (375) Wine Transparent,

o (Satin Nitrocellulose Lacquer Finish)

* Body Alder

* Neck Maple, Modern “C” Shape, (Satin Polyurethane Finish)

* Fingerboard Rosewood (p/n 011-1160)

* No. of Frets 22 Jumbo Frets

* Pickups 1 Atomic™ Humbucking Pickup (Bridge), 2 Hot Single-Coil Strat® Pickups with Alnico 3 Magnets (Neck/Middle)

* Controls Master Volume, Tone 1. (Neck Pickup), Greasebucket™ Tone Circuit, (Rolls Off Highs without Adding Bass) Tone 2. (Bridge Pickup), Greasebucket™ Tone Circuit, (Rolls Off Highs without Adding Bass)

* Pickup Switching 5-Position Blade:

o Position 1. Bridge Pickup

o Position 2. Bridge and Middle Pickup

o Position 3. Middle Pickup

o Position 4. Middle and Neck Pickup

o Position 5. Neck Pickup

* Bridge Vintage Style Synchronized Tremolo

* Machine Heads Fender®/Ping® Standard Cast/Sealed Tuning Machines

* Hardware Chrome

* Pickguard 3-Ply Parchment

* Scale Length 25.5” (648 mm)

* Width at Nut 1.6875” (43 mm)

* Unique Features Satin Nitrocellulose Lacquer Body Finish, Parchment Plastic Parts, Large ‘70s Style Headstock Shape, Large ‘70s Style Headstock Logo, Original Body Shape, “Original Contour Body” Decal on Headstock, H/S/H Pickup Routing, Reverse Wound/Reverse Polarity Middle Pickup

* Strings Fender® Super Bullets® 3250L, Nickel Plated Steel, (.009 to .042), p/n 073-3250-003

* Accessories Deluxe Gig Bag

* Case Deluxe Gig Bag

* Introduced 7/2006

Pris på marios musikk: 7700kr

Takk på forhånd:)

Endret av maksmekker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har lyst til å anmelde den? Jeg er en veldig dårlig bassist, og jeg tror ikke jeg ville hatt stor nok innsikt i bruksverdien av GT10B, selv om jeg selvfølgelig kunne sett på kvaliteten på enkeltplugins. Bassister har helt andre behov til hvordan effektene skal fungere i oppsettet deres enn gitarister, og selv hadde jeg blitt opphengt i at kvaliteten på effektene isolert sett er bra (det lille jeg har brukt den så langt). En av bassistene på Backstage har den i oppsettet sitt og ender opp med å bruke den som lydkort og tuner. Veldig skjelden han har bruk for effektene i den spillestilen han har, på tross av at han synes de er knall...

Anmeldelsen ville nok fått veldig forskjellig resultat avhengig av spillestil også m.a.o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i skrivende stund har vi den ikke inne, men det er bare fordi vi solgte den siste i går. Kommer til å ha det inne. :) Send meg PM hvis du vil at jeg skal bestille en til deg, så får du forum-pris som alle andre her har fått.

On topic:

Jeg har skrevet en anmeldelse av Line 6 Relay G30 i dag. Link nedenfor. :)

http://forum.gitarnorge.no/Anmeldelse-av-L...ela-t24132.html

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.