Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Heftigste combo UTEN rør?


LTBR

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå til innkjøp av en combo for å bruke på øvinger. Har et marshall stack som hoved utstyr, men tenkte som sagt å kjøpe en combo så det blir mindre å drasse på:) Den SKAL være uten rør. Valget står egentlig mellom Line6 SpiderII 212 og Marshall MG250DFX. Noen som har noen erfaringer med disse? Spider`n har 50watt mere + mange effekter, som jeg sikkert ikke har bruk for, men som kan være moro å bruke av og til for å leke seg litt:) Så Spider`n ligger hakket foran på ønskelisten. Men det kan jo være mange andre også som jeg ikke har vurdert, har dere noen tips? Kriteriene er at det må være (minst)to høytalere og at den må spille høyest mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valget står egentlig mellom Line6 SpiderII 212 og Marshall MG250DFX. Noen som har noen erfaringer med disse?

Jeg har skrevet en anmeldelse av Spider II, den er kanskje til hjelp.

Etter min mening er det lite nyttig å jakte på en amp som spiller høyest mulig, let heller etter den lyden du vil ha, og utvid eventuelt med et ekstra kabinett eller lån deg et større når du har behov for å flytte mer luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.