Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

om anmeldelser her på gitarnorge


Boffen

Anbefalte innlegg

jeg synes at denne anmeldelses delen av forumet blir altfor lite brukt(jeg har ikke vært flink til å brukke dette selv så det er ikke det jeg sier).

når du ser på faktumet at nesten halvparten(lit overdrivelse) av alle innlegg her på forumet gjelder hva vedkommene burde kjøpe osv.

det er i tilegg til dette interesant for andre brukere å lese om andres erfaringer på det produktet de er interesert i, eller for den saks skyld, har.

admins og moderatorer må gjerne stenge denne tråden hvis de mener den er upassende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg enig med hans k.

Grunnen til at det ikke er mange innlegg kan nok være ganske enkel:Folk har rett og slett ikke så mye peiling som de utgir seg for å ha i mer uskyldige innlegg som går på diskusjoner om merker osv.

Man ser jo ofte ganske bombastiske uttalelser vedrørende produkt, men personlig tror jeg ikke det ligger mye kunnskap bak uttalelsene, og da kan det fort bli vanskelig å skrive en informativ, saklig og god annmeldelse.

Har man ikke prøvd litt forskjellig vil man neppe ha mye å sammenligne med, da ender det lett opp som reviews-delen på Sound1.no hvor alt later til å være helt fantastisk uannsett.

Jeg tror faktisk det vil være lettere å skrive en annmeldelse om man vet noen ønsker mer info om et spesielt produkt.

I henhold til reglene er det ikke mulig å ønske annmeldelser, så det er utelukket...

Ellers er jo folk mest opptatt av å diskutere ser det ut til 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk det vil være lettere å skrive en annmeldelse om man vet noen ønsker mer info om et spesielt produkt.  

I henhold til reglene er det ikke mulig å ønske annmeldelser, så det er utelukket...

Det er på ingen måte utelukket -- hvordan ville det fungert å ha en tråd der man postet sine ønsker? Jeg tror det bli kaotisk å skulle ha en ny tråd for hvert ønske, men å lage en sticky i dette forumet er jeg på ingen måte fremmed for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk det vil være lettere å skrive en annmeldelse om man vet noen ønsker mer info om et spesielt produkt.  

I henhold til reglene er det ikke mulig å ønske annmeldelser, så det er utelukket...

Det er på ingen måte utelukket -- hvordan ville det fungert å ha en tråd der man postet sine ønsker? Jeg tror det bli kaotisk å skulle ha en ny tråd for hvert ønske, men å lage en sticky i dette forumet er jeg på ingen måte fremmed for.

God ide!

En tråd for hvert ønske med alle påfølgende off topic-svar vil bli et sant kaos, det er helt sikkert.

På den annen side blir det jo ofte stilt spørsmål om produkter i andre tråder, så er vi litt mer flinke og ikke minst som Gnome sier, faktisk gidder, så skulle det vel gå ann å få inn noe mer innlegg her.

Uannsett, en egen sticky her med (strenge regler!!!) hadde vært lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En egen sticky tråd høres smart ut.

Hva med at det kun er lov å poste ønsker, dvs ikke diskutere eller slikt, og at moderatorene sletter innleggene ettersom folk skriver annmeldelser?

hadde det ikke vært lettere å bare stenge tråden så ingen kan legge inlegg i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En egen sticky tråd høres smart ut.

Hva med at det kun er lov å poste ønsker, dvs ikke diskutere eller slikt, og at moderatorene sletter innleggene ettersom folk skriver annmeldelser?

hadde det ikke vært lettere å bare stenge tråden så ingen kan legge inlegg i den?

Les tråden en gang til :wink: :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.