Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Peavey Classic 30


Granulator

Anbefalte innlegg

Jeg har den.

En veldig god forsterker til prisen! Clean kanalen er grei, og crunch kanalen er rå! Du kan vel spille det meste innen rock/hard rock med den. Ikke akkurat en Black Metal amp, men... Det kan man nesten høre på navnet.

Jeg anbefaler den meget! :)

Si ifra hvis du lurer på noe mer spesifikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra hvis du lurer på noe mer spesifikt...

Det gjør jeg! Som den evige studenten jeg er, har jeg også økonomi deretter! Nå begynner denne ampen å bli ganske rimelig etterhvert, og det er jo en av de evige traverne på markedet. Et sikkert tegn på et bra produkt! En fin palett av lyder har den også, selv om det ikke inkluderer metall. Men det kan jeg ærlig talt leve helt fint uten... Men har du kobla den til noe kabinett noen gang? Nå kommer nemlig Classic 30 som topp! Jeg fra før av er en stor fan av 1960 kabinetta til Marshall, og da spesielt de med greenbacks eller andre lettdrevne element, som er å få kjøpt brukt for en svært så hyggelig penge. Og hvordan låter den i krønsj? Ikke maksvreng, men "halvvreng"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Holder det med 30 watt når man spiller med en hardtslående trommis, bassist og gitarist? Eller bör man gå for 50 w?

Om man har et lettdrevet 4x12 kabinett (m f.eks Vintage 30) bør det holde med 30 (rør)watt. Da kan man jo også skru opp litt, og få godlyden. Til death metal og annen veldig sinna musikk, vile jeg kanskje valgt noe annet enn el-84 i sluttrinnet, men ellers er Classic 30`n en flott amp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.