Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hva skjer med verden


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Typisk trønder med andre ord :P

Finnmarking faktisk...

Men joda... Jeg vil også påpeke at både sabbath og maiden folka også må vise at de vet når nok er nok, og man oppfører seg bare som unger. Og jeg kan godt se hvordan sabbath-folka er nærmest det nå. Jeg kjenner ikke saken veldig godt, men tror ikke den foreløpig er alvorligere en en foppallkamp i tippeligaen, og siden jeg ikke bryr meg veldig mye om fotball så tar jeg meg friheten å heie på Sabbath! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ble de uvenner a? så et interju med Bruce, og da snakka han så varmt om Ozzy og hvordan de hadde sitti og tatt noen pils på rommet og sånn.

Og Terrafanatica, hvor barnslig går det ann å bli. Driver å diskuterer, og så kommer du og sier hvor tøff du er med å slå folk i tryne??

Foresten så er Iron Maiden min favoritt. har ikke noe imot Ozzy, men det har alltid blitt Maiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ble de uvenner a? så et interju med Bruce, og da snakka han så varmt om Ozzy og hvordan de hadde sitti og tatt noen pils på rommet og sånn.  

Og Terrafanatica, hvor barnslig går det ann å bli. Driver å diskuterer, og så kommer du og sier hvor tøff du er med å slå folk i tryne??

Foresten så er Iron Maiden min favoritt. har ikke noe imot Ozzy, men det har alltid blitt Maiden.

Jeg har aldri sagt jeg morer meg med å slå folk i trynet. Les bedre. Jeg sier at av og til (Og les nå rett og prøv å forstå hva jeg mener i steden for å grave etter ting du vet ikke er det jeg egentlig mener, bare for å få noe å krangle videre om! Jeg er lei av folk som med vilje feiltolker meg bare for å kunne "ta meg" i diskusjoner!) så er det faktisk en helt ufarlig ting å bare gi blanke og oppføre seg banrslig! Å være en tulling med måte er ingenting galt i (Du skjønner hva jeg mener "med måte"??) DERSOM man kan ta konsekvensene for det, og man vat at konsekvensene er håndterbare! Altså, at man ved bruk av skjønn, kan se tilbake på det senere og si at det man gjorde var teit, ok, men det største konsekvensen var at noen ble sure...

Så skal vi se om du leser det rett denne gangen:

Jeg sa... utvetydelig og helt klokkeklart at av og til er jeg selv så banrslig, og ja, teit, at jeg kan finne på å gjøre ting som kan gi MEG SELV en på tygga! Når det skjer så er det opptil meg igjen å håndtere det på hva som for meg i øyeblikket virker som rett måte. Og dersom du enda ikke har erfart det, så er faktisk slik at man ofte vurderer å gi vedkommende en tilbake dersom man mener han handlet feil ved å slå til å begynne med!

Var det uklart for deg, på noen som helst måte, at jeg i samme tankerekke også vurderer, like sterkt at nok er nok, jeg har fått som fortjent og gjør lurest i bare fortsette med min nedverdigelse av meg selv som før, ELLER kanskje fyren som slo meg i ansiktet gjorde noe å galt at jeg burde vurdere anmeldelse!!

Få styr på konsentrasjon din, min venn, og les ordentlig gjennom et innlegg neste gang før du påstår at noen har lovt vold på noen som helst måte. Du har misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hvorfor jeg ville vært en hykler dersom jeg rakka ned på eggkasting:

Som alle andre har jeg til tider hatt mine eskapader, forårsaket av ungdommelig galskap, veddemål, alkohol eller kombinasjoner. Alle syns vi det til tider er morsomt å drite ut folk, noen ganger innser vi i ettertid at våre handlinger var feilrettet, og derfor sto jeg en grytidlig søndagsmorgen med hageslange og sånn.. øh.. "piassavakost"?? Sånn stor grov rød kost. Og vaska huset til presten i Kirkenes. Jeg hadde vært på jakt etter huset hvor en kompis av meg bodde i hybel, og greide å drite meg ut ved å henvise til det brune huset rett over gata... Litt i tvil, men med en sekspakning med egg og et "forgiftet" øyemål megynte jeg å slenge egg i lange, høye baner over gata med sikte på det jeg tok for å være "hybelvindu". Bra var det at jeg ikke traff det, siden det faktisk var soverommet i den hellige manns residens.

Stuevinduene og den generelle fasade fikk seg sin omgang før det begynte å demre for meg hva som holdt på å skje.

Hagelsangen var ikke lang nok til å nå mer en halvveis ut i gata så alle taxier som kom forbi lurte på hva "SVARTE S*T*N E DE DU GJØR FÅRNÅ DIN J*VEL!!??"

meg: "Æ ska bare vaske de der huse littegrann.. de ser ut som om nån har kasta ægg på de!!.."

Beboerne våkna ikke heldigvis! Pinlig den gangen, kilde til krampelatter i dag ettersom historia bli overdrevet mer og mer hver gang den blir bragt opp igjen. Før og siden har egg vært inkludert i arsenalet man har tydd til "for morro skyld". Hver gang har man fått svi på et eller annet vis, men sjeldent har det ikke vært verdt det...

(Råtne løker stinker forresten fullstendig ugudelig og er perfekte til å sette til gjæring for å ved en anledning gjemme den hos en nær venn..)

Ja jeg er barnslig... Når jeg ser godt voksne/gamlinger oppføre seg som meg syns, velger jeg å ta det som et tegn på at alderdom leder til mer morro! Når jeg ser voksne som rynker på nesa av disse, håper jeg bare at min egen alderdom ikke leder til "sofavisdom"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.