Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hva skjer med verden


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det hører med til historien at under the trooper tok Bruce frem det britiske flagget og sa: you see theese colors Sharon? These are the mighty colours of the union jack' date=' and these colours don't just run away because of some fucking eggs.

Snakka med en som var der, som sa at folk hadde begynt å rope Maiden, Maiden etter at Sharon kom på scena etter konserten og calte Bruce Dickinson "a prick". Deretter hadde et hav av mennesker forlatt konserten i protest. Florerer flere versjoner..

Uansett. Teit å hive egg.

[b']og det er et faktum at Maiden er hundre ganger bedre enn sabbath

+1

+1 000 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les Blsabbermouth idag' date=' Sharon inrømmer at hun og Kelly kastet egg og skrudde av og på PA.. Utrolig barnslig.. Hun tenkte vel ikke på at 45.000 mennersker kunne gått til opprør? Det har hendt før (Guns'n'roses på turne med Metallica f.eks)[/quote']

Grunnen til at Gays'n'roses ikke spilte var pga Axel ikke ville spille pga Metallica ikke kunne pga Hetfield var blitt fried chicken.

Det står mye bullshit på blabbermouth!

Synes det bare er vittig at Maiden ble bomba.

Liker ikke gubber som synger som om de har hestekuk i fua.

OZZY OZZY OZZY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hører med til historien at under the trooper tok Bruce frem det britiske flagget og sa: you see theese colors Sharon? These are the mighty colours of the union jack' date=' and these colours don't just run away because of some fucking eggs.

Snakka med en som var der, som sa at folk hadde begynt å rope Maiden, Maiden etter at Sharon kom på scena etter konserten og calte Bruce Dickinson "a prick". Deretter hadde et hav av mennesker forlatt konserten i protest. Florerer flere versjoner..

Uansett. Teit å hive egg.

[b']og det er et faktum at Maiden er hundre ganger bedre enn sabbath

Uff, nei! De 6 første platene til Sabbath knuser diskografien til Maiden.

+1

+1 000 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

at man i det heile tatt diskuterer* noko so barnslig?!?! jesus, alle har kvar sin smak, folk må få like det dei vil!

og det med egg kastinga er barnehage nivå delux!

*ein diksuterer ikkje kven som er best av maiden og ozzy.. maiden står og pisser på ozzy :lol:

thehe, jada drepte poenget mitt der oppe nåh... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiden har alltid vært hva man kan kalle et "suereint" band.. De har alltid oppført seg langt bedre en andre metal band, men visst at det ikke betyr at man spille dårlig metal... For mange er Maiden det man kalle skikkelig "musikere" de er svært populære pga musikk og ikke så mye på grunn av meninger og image og gimmick, sånn reint bortsett fra at de ER en stor indursti.

Her tror alle jeg syns maiden er best... Det gjør jeg IKKE!! Jeg er selv forbanna barnslig og har rava rundt i gatene med en eggekartong i ene neven og øl i den andre og spurt meg fram til den lokale prestens residens.

Jeg er en av de som syns at dersom du faktisk vet konsekvensene og kan stå for de, dersom du kan noenlunde forsvare handlingene i utgangspunktet, så gå for it! Syns maiden er kult jeg! Men sabbath, øl og pøbelstreker er bare uendelig mye kulere! Det er ikke "rock" for all del... Rock er ikke å oppføre seg som en drittsekk, men det er MEG! Av og til slår jeg meg vrang, av hensyn til min egen mentale helse og med enorm visshet om at jeg ikke skal være en skinnhellig bæsj som bare skal kokkelure, belære og klage i ettertid! Og da ligger jeg i grøfta og bæljer og roper og spyr og dersom jeg finner en grunn for å more meg på en likemanns bekostning så gjør jeg da for svarte 11te det også! Slår han meg i trynet, så ok, kanskje slår jeg eller anmelder det, kanskje får jeg fettleppe til stor underholdning for alle andre med like dårlig humor som meg selv!

Ofte er ting som ikke glimrer, men som ramler i bakken med sleipe klask og som er like vakkert som bæsj, også gull!

Er du uenig, så kom og diskuter det med meg på Uffa over en kasse øl.

Nei dette er ikke drittkasting (foreløpig) med mindre man ikke har selvironi og er full nok av faen til å drite ut de som ikke har det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.