Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hva skjer med verden


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stikk på Blabbermouth.net, der har det kommet masse om akkurat dette...

Det som har hendt; Bruce liker ikke sellouts, og ser på f.eks. The Osbournes og Ozzy som pr-kåte jævler. Dette har han da angiverlig gitt uttrykk for. Videre har han klaget på Ozzfest som festival.

Ozzy-campen (og spesielt Sharon) har tatt seg nær av dette og kuttet strømmen på siste Maiden konserten, satte på "Ozzy"-chants og fikk folk (sannsyneligvis crew fra Ozzfest) til å kaste egg og andre ting på Bruce.

Maiden har ikke kommet med noe annet om dette i ettertid enn at de synes dette er uprofesjonelt, mens Sharon har kommet med et titalls pressemeldinger.

Med andre ord, jeg tror ikke det er fansen som har skylden i dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier konge av Sabbathfansen! hadde jeg vært der sjøl skulle jeg kasta 60 pakker egg på mr. Dickinson, han fortjener det!

Maiden kanke sammenlignes med Sabbath engang, Sabbath er dimensjooooner større og bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det egentlig er litt merkelig at om Bruce ikke liker "The Osbournes" eller Ozzfest at han ikke kunne takke nei til å spille på festivalen. Jeg synes også at det er barnslig gjort av han å stå å gjøre narr av Ozzy, men sånn er han. Jeg har selv vært vitne til at han har kallt opp en blandt publikum da de spillte i Spektrum i 2003, men han kisen sto å dytta på alle rundt seg da så han burde egentlig ha blitt kasta ut.

MEN jeg synes også at det er barnslig gjort av Ozzy og co. å kutte strømmen og komme ut med pressemeldinger og sånnt. Maiden har jo mer eller mindre bare lagt dette bak seg.

Og for å avslutte det hele; jeg er mer Maiden fan enn Sabbath og Ozzy fan. Men jeg er kjempe stort fan av begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les Blsabbermouth idag, Sharon inrømmer at hun og Kelly kastet egg og skrudde av og på PA.. Utrolig barnslig.. Hun tenkte vel ikke på at 45.000 mennersker kunne gått til opprør? Det har hendt før (Guns'n'roses på turne med Metallica f.eks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hører med til historien at under the trooper tok Bruce frem det britiske flagget og sa: you see theese colors Sharon? These are the mighty colours of the union jack, and these colours don't just run away because of some fucking eggs.

Snakka med en som var der, som sa at folk hadde begynt å rope Maiden, Maiden etter at Sharon kom på scena etter konserten og calte Bruce Dickinson "a prick". Deretter hadde et hav av mennesker forlatt konserten i protest. Florerer flere versjoner..

Uansett. Teit å hive egg.

og det er et faktum at Maiden er hundre ganger bedre enn sabbath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hører med til historien at under the trooper tok Bruce frem det britiske flagget og sa: you see theese colors Sharon? These are the mighty colours of the union jack, and these colours don't just run away because of some fucking eggs.

Snakka med en som var der, som sa at folk hadde begynt å rope Maiden, Maiden etter at Sharon kom på scena etter konserten og calte Bruce Dickinson "a prick". Deretter hadde et hav av mennesker forlatt konserten i protest. Florerer flere versjoner..

Uansett. Teit å hive egg.

og det er et faktum at Maiden er hundre ganger bedre enn sabbath

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.