Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Behringer


jens

Anbefalte innlegg

har tenkt til og kjøpe en behringer

men valget står mellom behringer bx600 ultra bass

og behringer bx1200 ultra bass

bx1200 er kanskje litt i høyeste laget for en ny begynner som skal kjøpe sin første bassforsterker hva burde jeg kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd de forsterkerene du snakker om, da jeg ikke spiller bass.

Generelt om Behringer:

Behringer er et merke som har veldig mange skikkelig dårlige produkter. De har også et og annet bra produkt i forhold til prisen (blant annet noen 8 kanalers AD/DA convertere, og en brukbar MIDI fotkontroller)

Da jeg ikke engang visste at de lagde bass-forsterkere tror jeg du bør se etter noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behringer fungerer faktisk ganske greit til mye.. Det med at de lager utrolig masse dårlige produkter er et rykte behringer har fått på seg fra gammelt av.. Men de har faktisk blitt endel bedre med årene..

Har vært borti den ene basstoppen for noen en god stund siden.. Husker ikke hvilken modell.. Den funker helt ok hvis det er den første toppen din, men den klarer ikke akkuratt å drive et ampeg 410 kabinett, uten å vrenge ved litt småhøyt volum..

Den jeg har vært borti, tror jeg ligger på rundt 3500... på en annen side kan du jo da si at du får en utrolig mye bedre brukt topp til samme pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.