Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Maiden eller Theater?


Anarchy

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Iron Maiden eller Dream Theater? forstod ikke hvordan man laget poll' date=' someone do it plez.[/quote']

Hæ? Konkurrerer de? Hva vinner de eller taper de? Eller er det sånn at jeg kan vinne noe nå? Jeg tror ikke jeg tør svare jeg! Jeg vet ikke hva som er rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere synes at Dream Theater blir kjedelig i forhold til Maiden?

fordi Dream Theater er bare en svær skala i seg selv' date=' nesten iaff :P

men jeg synes DT blir for kjedelig, men de har 2-3 kule låter, thats all.

Det skjønner jeg rett og slett ikke! Maiden er etter mine ører et av de banda som lager kjedeligst musikk på denne jord. De spiller de samma akkordene i neste hver sang!

kan du fortelle hvilken sanger dette er? siden du har så peil på Iron Maiden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere synes at Dream Theater blir kjedelig i forhold til Maiden?

fordi Dream Theater er bare en svær skala i seg selv' date=' nesten iaff :P

men jeg synes DT blir for kjedelig, men de har 2-3 kule låter, thats all.

Det skjønner jeg rett og slett ikke! Maiden er etter mine ører et av de banda som lager kjedeligst musikk på denne jord. De spiller de samma akkordene i neste hver sang!

kan du fortelle hvilken sanger dette er? siden du har så peil på Iron Maiden :roll:

Beklager å ødelegge den fine begynnelsen på krangelen deres, men - alle har forskjellig smak, og alt det der. Noen synes DT er kjedelig, noen mener Iron Maiden er kjedelig. Sånn er det bare, sånn vil det alltid være. Ikke noe å krangle om :mrgreen: (Hvis det skulle utvikle seg til en krangel da :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere synes at Dream Theater blir kjedelig i forhold til Maiden?

fordi Dream Theater er bare en svær skala i seg selv' date=' nesten iaff :P

men jeg synes DT blir for kjedelig, men de har 2-3 kule låter, thats all.

Det skjønner jeg rett og slett ikke! Maiden er etter mine ører et av de banda som lager kjedeligst musikk på denne jord. De spiller de samma akkordene i neste hver sang!

kan du fortelle hvilken sanger dette er? siden du har så peil på Iron Maiden :roll:

Beklager å ødelegge den fine begynnelsen på krangelen deres, men - alle har forskjellig smak, og alt det der. Noen synes DT er kjedelig, noen mener Iron Maiden er kjedelig. Sånn er det bare, sånn vil det alltid være. Ikke noe å krangle om :mrgreen: (Hvis det skulle utvikle seg til en krangel da :wink: )

RIKTI! Det jeg har prøvd å få frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.