Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Memo til meg selv! (guitar port)


Slash T

Anbefalte innlegg

Kan dere minne meg på at jeg skal kjøpe meg en Line 6 guitar port nå denne uken?!?

Får lønning straks, og jeg har sikkert brukt et år på å få kjøpt en guitar port.

Noen av dere som bruker guitar port?

De gangene jeg har testa den så har jeg blitt overasket over hvor mye lyd du kan få rett inn i headsettet, pluss at det virker som et fint redskap til øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det, finfint program, kan få så mye bra ut av det, og mens du først er igang, så kan du kjøpe guitarport online, hvor du får med en del ekstra ting, bl.a lessons, og backingtracks, med god lyd, og egenlik guitar sound til de fleste tingene. Har mange flere ting og, mener at du kan teste det ut i en måned gratis.

Edit: Får gode lyder som du faktisk kan spille inn med og,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, har testet den et par ganger, begynner å bli en stund siden nå men.. Det er og blir et "leketøy" , eller øve-redskap, men du verden og mye gøyere det er å kunne plukke ut så mange forksjellige lyder, og effekter, og få de i øret, med en lyd som jeg vil si er ganske god.

På natta får jeg ikke skrudd opp noen godlyd uansett, og i allefall ikke i et headsett.

Digg å hatt med laptop og den på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.