Gå til innhold
jens

louder eller squier bass

Anbefalte innlegg

har sett på følgende pakker(er åpne for andre pakker men har bare rundt 4500 å bruke)

Squier Affinity Precision Bass

Behringer BX 600 Ultrabass

eller

Louder SGB-7070 El-bass (Sort eller Sunburst).

Peavey Microbass Forsterker

begge kommer på ca 4400 med bag,kabel og reim,hvilken burde jeg velge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av delene. Når man har et så begrenset budsjett lønner det seg helt klart å kjøpe brukt. Med litt flaks og tålmodighet kan du kommer over helt anstendig utstyr innenfor ditt budsjett. Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

broren min spilelr jo gitar og har gitarforsterker da, kan den brukes til bass gitar også eller blir det veldig dårlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan gå på RockNorge og kjøpe en Aria Pro 2 inkl Behringer 40W forsterker til 4000 på kjøp/salg-forumet. Så bytter du miccene i bassen til EMG, så har du veldig bra setup å lære på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
broren min spilelr jo gitar og har gitarforsterker da, kan den brukes til bass gitar også eller blir det veldig dårlig?

D blir fort veldig tynn lyd i gitarforsterkerne, og du kan i tillegg ødelegge dem da de ikke er laget for å tåle all "Bassen" i lyden. Så ville ikke annbafale d, med mindre broren din liker sprengte forsterkere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingen av delene. Når man har et så begrenset budsjett lønner det seg helt klart å kjøpe brukt. Med litt flaks og tålmodighet kan du kommer over helt anstendig utstyr innenfor ditt budsjett. Lykke til!

Louderbassen er helt ok for en nybegynner, en bakdel er at den bare har 20 bånd. Jeg spilte på en sånn i en uke i sommer, og den var ikke så værst. Hvis du ikke har noen bass ville jeg kjøpt den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en SX bass? De er rimelige, også har folk sagt at de er gode til den prisen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hva med en SX bass? De er rimelige, også har folk sagt at de er gode til den prisen.

støttes, gå inn på talkbass, og søk etter Sx basser, de får mye bra kritikk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.