Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Theme Flåklypa


Anbefalte innlegg

No offence til deg, Bove, men sånne tabs syns jeg man bør holde seg unna. Det er jo ikke no fint å høre på, og heller ikke noe spesiellt vanskelig. Det er bare en enkel melodilinje som står naken midt i oslo på en lørdag formiddag.. Hadde det derimot vært litt mer som den andre theme-flåklypa låta, med noen basstoner, oppganger etc. ville den vært litt bedre.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence til deg' date=' Bove, men sånne tabs syns jeg man bør holde seg unna. Det er jo ikke no fint å høre på, og heller ikke noe spesiellt vanskelig. Det er bare en enkel melodilinje som står naken midt i oslo på en lørdag formiddag.. Hadde det derimot vært litt mer som den andre theme-flåklypa låta, med noen basstoner, oppganger etc. ville den vært litt bedre.... :)[/quote']

Greit nok hvis en nybegynner ønsker å lære seg melodien, men ikke klarer å plukke selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og dette er altså min første post på dette forumet.

Kom over det mer eller mindre tilfeldig da jeg søkte etter "vårsøg".

Har faktisk lurt på hva denne melodien het en god stund nå, og fant det ut når jeg så på antonsen og co i kveld, hehe.

Den melodien de spilte der ikke helt lik den som stringmaster og Pitmairen har skrevet her, men jeg hørte jo bare begynnelsen der, så det kommer sikker senere. Uansett så kjenner jeg jo den fra flåklypa.

Har jo spilt den selv noen ganger, men ble litt bedre med noen basstoner her og der. Er jo en veldig enkel, men flott melodi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.