Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

på tide med ny gitar


Boffen

Anbefalte innlegg

grunnen til at jeg ikke tar rr1 er følgende:

1:jeg skal bytte begge(eller en) pickup(ene)

2:må også kjøpe ny forsterker og har sett meg ut en traynor ycv40(muligens en engl screamer combo men de har jeg ikke sjekka no særlig på enda)

3:skal også ha et par pedaler : boss bd-2, digitech death metal og en dunlop crybaby

og jeg har 12 000 muligens 15 000 med bursdager og jul så jeg er litt over budsjettet mitt egentlig :P :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at RR3 blir voldtatt så mye av fans av poserbandet COB..

Randy Rhoads fortjener mer..

At du synes Bodom er dårlig får være din sak. Men å kalle de "poserband" er jo som å innrøme at man ikke har peiling på hva man prater om. Med mindre du har har noen kjempbra argumenter på lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tenkte jeg også på når jeg bytter en eller begge pickupene til emg'er og beholde begge duncan design pickupene og bytte ut den ene pickupen i morgan straten min med en duncan design, kunne det vært smart eller er duncan design pickupene på lik linje med pickupen i morgan straten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobb og spar selv er jo et allternativ om det var meninga at faren din skulle kjøpe til deg? :roll:

han skulle ikek kjøpe til meg, jeg har pengene på banken og han skulle ta dem ut for meg emn han er så jævlig *****, så det ble ikkeno av, jeg har søkt på alle jobber jeg kommer over, har ikke fått en eneste en,,, må nok vente til etter jul og etter bursdagen min :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! :?  hmm.... da har ikke jeg noen løsning... sinnsykt kjipt da...

eller så kan du jo smiske værre enn værst og hinte litt til penger i ny og ne :mrgreen:  men for mye hinting er ikke så populært :wink:

faren min sier at jeg kan kjøpe om et år :evil: , eneste sansjene jeg har nå er en billig brukt eller at jeg har samla opp 5000 til etter jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.