Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hr_ansjos [24.08.05]


hr_ansjos

Anbefalte innlegg

Hoho, postmannen kom idag med pakken jeg har ventet på ei stund. Bestilte meg ei spesiell gitarreim fra usa, etter jeg hadde sett nrk sin sending av gitarfestivalen Eric Clapton dro igang på andre sida av dammen. Jeg la merke til en gitarist som hadde den aktuelle reima.

Straks jeg hadde fått reima på sin nye venn, Musicman, ble det fotoseanse. Her har dere den i all sin prakt;

poleti.jpg

Kanskje ikke den mest smakfulle reima i verden men gud så tøff! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil forum gutt' date=' ikke rot det til nå.

Den glorete reima er ille nok.

:twisted:[/quote']

Aiai, feil forum. Virkelig?

Galleriet

Her postes bilder av instrumenter, utstyr og studio

Og ta ikke den tonen til meg, gutt!

Dessuten vet jeg at the euphor synes denne reima er tøff, så du tar feil. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke feil forum da, men iallefall feil bruk:

Trådens tittel

Skal inneholde brukernavn samt oppdateringsdato. Følgende form skal benyttes; "Brukernavn [dd.mm.yy]"

F.eks. "Jon Henrik [16.01.05]"

:mrgreen:

Sorry, men reima er katastrofal :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho' date=' postmannen kom idag med pakken jeg har ventet på ei stund. Bestilte meg ei spesiell gitarreim fra usa, etter jeg hadde sett nrk sin sending av gitarfestivalen Eric Clapton dro igang på andre sida av dammen. Jeg la merke til en gitarist som hadde den aktuelle reima.

Straks jeg hadde fått reima på sin nye venn, Musicman, ble det fotoseanse. Her har dere den i all sin prakt;

[img']http://www.boerseth.no/bilder/poleti.jpg

Kanskje ikke den mest smakfulle reima i verden men gud så tøff! :D

:shock: :shock: Skulle kjøpe den i USA sjøl, men fant jeg den? nei!! Serriøst respekt til ansjos-mannen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

$6 på www.music123.com - $41 i frakt. UPS sender faktisk ganske fort. Tok to døgn etter den var eksport-scannet i Kentucky til den var på Gardermoen - og da hadde UPS vært innom Köln. Det er rask frakt, selv om det selvsagt tok noe tid å få den fra music123 til Kentucky. Bestilte den 14. august.

Reima heter forresten LM Products Police Line Silk Screen Strap (Police Line).

Men hvis det nå skulle rable for hele gitarnorges klientell så husk at jeg var først! Riktig en trendsetter er jeg her på berget skulle jeg mene! lol.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.