Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Helene Rask ok eller musikk man helst ikke vil høre?


Satriani

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287605

NRK P3 tror jeg har svartelistet singelen.

Hva synes folket om såkalte glamourjenter som kommer inn i musikkbransjen?

Personlig synes jeg dette er noe av det dårligste som finnes innen musikk.

Men finnes det kjøpere så vil jo det alltid være noen som produserer slikt.

Når det gjelder Helene Rask så tror jeg årsaken til at hun selger er

80% kropp og 20% musikken.

Som hun svarer selv:

- Er det greit å spille på sex for å selge musikk?

- Jeg synes det må være lov. Hele samfunnet dreier seg jo mer og mer om sex, men det er ikke bare positivt, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rask er nemlig gårdsjente fra Fagerstrand på Nesodden.

Kom ikke som et sjokk at den "amerikanske drømmen" har nådd frem til bygda. Vi har sett det før. "Skuespiller fra Pfeiff, Alabamba", "Megastjerne fra Louisiana". Tviler på at det norske folk vil omfavne musikken hun bidrar med. Idéen er like platt som å gjøre om realitystjerner til programledere.

Kan tenke meg at musikken er møkk også. Bare vent å se. Om få år vil Dina prøve seg en karriére som filmskuespiller (hvis hun ikke allerede har forsøkt seg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, noe musikk er kunst, noe musikk er ren underholdning.

Slik er det med all kultur. Av og til vil man kun underholdes, mens av og til vil man ha noe med mer dybde.

Children of Bodom er f.eks. ikke noe mer kunst enn Helene Rask. Ren underholdning.

Ikke noe galt i det, verden vil underholdes (og bedras :mrgreen:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, modeller og skuespillere og liknende som skal "drive med musikk" blir aldri bra... F.eks. hun derre Tine som gav ut en låt eller to for et års tid siden. Helene Rask er ikke det spor bedre, musikken låter som noe som kom fra sentraleuropa i 1997...

Utseendet til frk. Rask er da heller ikke noe å skryte av. Hun var premieutdeler på Gatebiltreffet i Krsand på lørdag, og da hun skulle gi premievinnerne seiersklemmen rakk hun nesten ikke frem pga silikonfrontene... hvor sexy er det? Ikke særlig i mine øyne... Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.