Web Analytics
Gå til innhold
Gjest

Verste cover-låt?

Anbefalte innlegg

Nei, jeg sa det for å lure deg :roll:

Ja, The Who har laget Behind Blue Eyes. Og originalversjonen er uendelig mye bedre enn Limp Bizkit sin versjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nei' date=' jeg sa det for å lure deg :roll:

Ja, The Who har laget Behind Blue Eyes. Og originalversjonen er uendelig mye bedre enn Limp Bizkit sin versjon.[/quote']

beklage er så mye :roll: vcisste ikke om du savrte meg eller noen andre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Scooters versjon av supartramps logical song er også veldig stygg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Jessica Simpson sang These Boots Are Made for Walking på David Letterman her om dagen, var ikke akkurat knall bra det heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vel.. Tror jeg hørte en NoFX cover av Iron Man en gang' date=' haha.

Den sugde! [b']Men den var jo fra 81' eller noe, sikkert før de hadde lært seg å spille.

Ja.

Jeg syns egentlig den er litt morsom likevel. De spilte den inn i '84 så vidt jeg vet.

Verste coverlåt? Yellowcards cover av Violins (opprinnelig Lagwagon).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte en techno remix av metallica fade to black. Den var kvalm!!!

Kan hvem som helst lage techno remix av hva som helst?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fade To Black-techno? ÆSJ!

Verste cover-låt? Heh, L8R - Back in Black comes to mind. Jeg hater den.

Fytte fittefaen ass, mange jentefans av dem.

Æææh!!!

Faen ta google!

Fant til og med et intervju. Meget interessant. Dette forklarer en del.

"Ray: Vi hadde så mange sanger å velge mellom, men vi valgte AC/DCs gamle hit "Back In Black" som vår aller første singel, fordi den funka så bra.

Chris: Det er en skikkelig pumpa sang. Man får lyst til å danse når man hører den. En av forbildene våre er N`Sync. Vi syntes de har så tøffe rytmer.

Ray: Eminem er også kul, for han driter i hva folk syntes om han.

Kif: Jeg spiller både piano og gitar. Og nå prøver jeg å lære Ray å spille gitar også.

Ray: Ja, jeg begynner å bli sår på fingrene! Har fått vannblemmer og sånn.

Ray ble opptaget mens han danset under Ungdommens Kulturmønstring i fjor. Han ble kontaktet av Tribe Records manager, som snart begynte å lete etter flere talenter som skulle være med i det nye boybandet.

Det ble holdt audition, og plateselskapet plukket ut Chris, Erik og Kif blant 300 håpefulle gutter.

Det eneste de manglet nå var et kult navn på gruppen.

Kif: I starten hadde vi en del kontakt via SMS. Da skrev vi alltid "C u l8r" på slutten.

Da var L8R ett naturlig alternativ som alle fire stemte for.

De voksne skjønner ikke alltid hva det betyr, ler gutta. Og noen på skolen trodde det sto for Lighter. Det uttales altså "Later" (på engelsk)

Alle i gruppen har nå blitt kjempegode kamerater. Hver eneste dag etter skolen treffes de for å synge og danse.

Erik: Jeg tar toget en time hver vei for å komme til Oslo. Men det er det verdt..

Ray: To dager i uken gjør vi det som plateselskapet har bestemt, og de andre dagene møtes vi oss Chris. Der danser vi, koser oss og lekesloss.

Kif: Vi har aldri kranglet ordentlig da.

Ray: Men det kommer sikkert!

Kif: En opptreden vi var på var ganske kjedelig, for det var så få folk der. Men andre steder har det vært mye bedre!

Erik: Da vi skulle spille inn singelen var det ganske mye venting. I pausene spilte vi gitar, sang og ødela ett par ting i studiet.

Men alt er ikke forandret. Skolen er forsatt kjedelig, karakterene er som før og alle fire en single.

- Drømmejenta er blond, snill, søt og omtenksom, røper Kif.

Erik er ikke helt enig.

- Hun skal være brunette og litt gæren, mener han. Chris vil ha en dame som er ærlig, og litt fin da. For Ray er det andre ting som gjelder.

- Hun skal ha brunt hår og kunne stå på snowboard. For jeg må jo kunne ta med jenta mi i bakken!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, Oops I did it again er jo genial da. Genial men stygg som få.

Kif: Jeg spiller både piano og gitar. Og nå prøver jeg å lære Ray å spille gitar også.

Yeah, right!

Neida, skal ikke påstå noe.

Han suger sikkert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sugde! [b']Men den var jo fra 81' eller noe, sikkert før de hadde lært seg å spille.

Ja.

Jeg syns egentlig den er litt morsom likevel. De spilte den inn i '84 så vidt jeg vet.

Neida, NoFX sin Iron Man er nok ikke blant de verste coverne i historien, Hehe. Kom bare ikke på noen skikkelig jævlige!

Liker NoFX ganske godt generelt, men synes Barret sin stemme var litt elendig på den tiden, hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.

Neida, NoFX sin Iron Man er nok ikke blant de verste coverne i historien, Hehe. Kom bare ikke på noen skikkelig jævlige!

Liker NoFX ganske godt generelt, men synes Barret sin stemme var litt elendig på den tiden, hehe.

No shit, stemmen hans var ikke noe særlig. Det er den egentlig ikke nå heller, men betydelig bedre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.