Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Image


Rohde

Anbefalte innlegg

sett konserter uten floss hatten 8)

Jeg håper at det var ironi' date=' vet jo aldri med deg 8)[/quote']

Nei, det var ikke ironi. se på eric johnson, han har like stor betydning som slash han. og hva er image hans? Stå rolig på et sted hele tiden? 8)

MAnge flere som har hørt om slash enn johnson da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sett konserter uten floss hatten 8)

Jeg håper at det var ironi' date=' vet jo aldri med deg 8)[/quote']

Nei, det var ikke ironi. se på eric johnson, han har like stor betydning som slash han. og hva er image hans? Stå rolig på et sted hele tiden? 8)

Poenget var at selvom Slash ikke har hatten på seg på alle konserter så er det fortsatt imaget hannes, for du skrev at du har sett konserter der han ikke har hatten på seg, men det er fortsatt imaget hannes.

jeg får vel gjøre som deg? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ser to band og det ene bandet er kledd i rosa så velger jeg å høre på det andre' date=' det er som med damer, stygge damer er kanskje hyggeligere men det er ikke de du oppsøker[/quote']

Hmmm... rart at du har den innstillningen, siden du liker Mötley Crüe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ser to band og det ene bandet er kledd i rosa så velger jeg å høre på det andre' date=' det er som med damer, stygge damer er kanskje hyggeligere men det er ikke de du oppsøker[/quote']

hvis jeg ser to band og det ene er kledd i rosa hører jeg på det rosa først og så det andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig der, kian.

jeg har untak for noen svart metallband (Emperor, Immortal, disse tar det som selvironi) når det gjelder image, men når det kommer til Gorgoroth, Mayhem og slikt, masse sauehoder, spidda grisehoder, piggtråd, liksonm korsfestelser og fake blod, så synes jeg at det blir latterlig. Samme med Cradle of Shit(kaller dem det), GWAR(kostyme helvete, ser ut som et jævla teater) osv osv.

men å kle seg ut på scenen lissom, kaller jeg posing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan ikke nekte for at imaget gjør at du vil sjekke ut bandet..

Feks. du kommer sikkert til å sjekke ut et band som har et spesielt image isteden for et helt "vanlig" band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ser to band og det ene bandet er kledd i rosa så velger jeg å høre på det andre' date=' det er som med damer' date=' stygge damer er kanskje hyggeligere men det er ikke de du oppsøker[/quote'']

Hmmm... rart at du har den innstillningen, siden du liker Mötley Crüe

jeg hørte mötley crüe før jeg så dem,, og det jeg sa over var mer for å illustrere, meninga i det hele var f.eks at du så to damer, ei feit stygg ei og en som var dritfin, skulle du prøvd deg på en av dem så prøver du hu som ser best ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.