Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Image


Rohde

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på en ting.. Alle de store stjernene har jo i største grad et image. Er folket her opptatt av dette? Jeg mener: All respekt til gitarspillet til Slash, men ville han vært like stor uten flosshatten, brillene og Jack Daniels flaska?

Hvor mye legger dere i image?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal mye til for å vite om Slash hadde vært det samme uten siggen og hatten...

Men image er kult det, ha noe som er spesielt for seg selv/bandet, men det er neppe no avgjørende for om jeg liker musikken eller ei. Men noen imager blir bare for idiotiske. Eks: SLiPKnoT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du klare deg i Mtv-verden' date=' så vil jeg si image har en god del og si.

Men i undergrunnen er det vel ikke så viktig[/quote']

Så det vil si at du hadde digget et death metal band som gikk i lindeberg klær? Satt veldig på spissen selvfølgelig. Men det er faktisk "sosser" som hører på death.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du klare deg i Mtv-verden' date=' så vil jeg si image har en god del og si.

Men i undergrunnen er det vel ikke så viktig[/quote']

Så det vil si at du hadde digget et death metal band som gikk i lindeberg klær? Satt veldig på spissen selvfølgelig. Men det er faktisk "sosser" som hører på death.

Hvis du ser det sånn, så vil jo alt bli et image, men du har ganske rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes plenty med ukarismatiske artister som ikke ser ut i måneskinn, likevel liker jeg musikken deres svært godt (Roger Waters har uten tvil musikkverdenens største nese!). Samtidig er jeg ikke på noen som helst måte i tvil om at estetikk er en effektiv måte å få frem følelser og tanker, noe som jo er en viktig del av musikkformidling. Jimi Hendrix hadde aldri hatt samme appell på meg uten imaget sitt.

jimi_ep1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett konserter uten floss hatten  8)

Jeg håper at det var ironi, vet jo aldri med deg 8)

Nei, det var ikke ironi. se på eric johnson, han har like stor betydning som slash han. og hva er image hans? Stå rolig på et sted hele tiden? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes plenty med ukarismatiske artister som ikke ser ut i måneskinn, likevel liker jeg musikken deres svært godt (Roger Waters har uten tvil musikkverdenens største nese!).

Ja, Waters var jo ikke noen fløtegutt i fjeset for å si det sånn, hehe.

Men imaget hans er jo litt sånn på utseendet, Slash er heller ikke akkurat pen da, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.