Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Steve, Alexi & Zakk


Roar

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke jeg heller egentlig. Første jeg gang jeg hørte om kisen var da jeg så han spille Vivaldis Fire årstider på en video sammen med en anna dude. Joda bra spillt, men jeg har fortsatt ikke blitt så spess intressert i spillinga hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mistet all respekt for bodom etter å ha covret to helt latterlige dårlige versjoner av Final Countdown og Shot In The Dark.

Bodom har aldri covret Final Countdown.

Heller ikke The Trooper for den saks skyld.

Please note that the band NEVER recorded Iron Maiden's The Trooper or Europe's Final Countdown.

The versions you might have seen on p2p programs are by Sentenced' date=' Norther or Dispatched.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mistet all respekt for bodom etter å ha covret to helt latterlige dårlige versjoner av Final Countdown og Shot In The Dark.

Bodom har aldri covret Final Countdown.

Heller ikke The Trooper for den saks skyld.

Please note that the band NEVER recorded Iron Maiden's The Trooper or Europe's Final Countdown.

The versions you might have seen on p2p programs are by Sentenced' date=' Norther or Dispatched.[/quote']

så sant så sant :D children of bodom er kongeband.... alexi laiho lager sinnsyke og agressive soloer.... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mistet all respekt for bodom etter å ha covret to helt latterlige dårlige versjoner av Final Countdown og Shot In The Dark.

Bodom har aldri covret Final Countdown.

Heller ikke The Trooper for den saks skyld.

Please note that the band NEVER recorded Iron Maiden's The Trooper or Europe's Final Countdown.

The versions you might have seen on p2p programs are by Sentenced' date=' Norther or Dispatched.[/quote']

nevnte aldri noe om The trooper heller... Må ha vært Dispatched som covra Final Countdown, siden Norther versjonen er annerledes (og veldig bra :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.