Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt lille lakerings prosjekt [OPPDATERT 28.08]


eXX0n

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage et lite prosjekt ut av det her :) Har ikke fått tatt noen bilder enda, men det kommer.

Nå har jeg begynnt med fjerning av lakk på Vesteren min. Brukte varme pistol for å få smelta lakken og etter på skrapt den av. Sitter fortsatt noe lakk igjen, men det tar jeg med sandpapir. Kom også over en sprekk ved hals lomma, skal se om jeg får fiksa det. Bilder tar jeg i morgen ;)

Etter å ha smelta lakken øverst på gitaren så så det ut som månen :D bare svart :D det var DRIT fett. Fikk nesten lyst til å bare smelle på noe klar lakk over og bare la den være sånn :mrgreen: , men jeg hadde allerede skrapt av et sted så da måtte jeg bare fortsette :P men jeg tror den blir fet når jeg er ferdig med den ;) Stay tuned :D

PS: Må bare beklage skrive feil om det har kommet noen, men jeg har sitti i 2 timer ca. å pusta inn giftige gasser og er "passe" svimmel og har "passe" vondt i hodet nå :P

EDIT: Kanskje det er grunnen til mitt overdrevende bruk av smilyes? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

PS: Må bare beklage skrive feil om det har kommet noen, men jeg har sitti i 2 timer ca. å pusta inn giftige gasser og er "passe" svimmel og har "passe" vondt i hodet nå :P

Pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foxyfix: ja jeg lurte også på om den kanskje skulle ha vært i DIY kategorien, men jeg føler alt der er elektronikk så jeg posta den her jeg..

Trickster: Det er en Vester SFT-70a. Sjelden gitar da Vester la ned hele greia tidlig på 90 tallet fordi Fender mente de hadde likt navn(hø?) og ville saksøke de for det. Trist siden Vester gitarene er utrolig deilige å spille på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Tror jeg må prøve å lakke den gamle tele-kopien min jeg og! Høres så gøy ut å jobbe med det!

Forresten' date=' skal ikke denne hller ha vært i DIY-kategorien?[/quote']

Du liker å bli fjern ja! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering

Her kommer endelig noen bilder ;)

IMG_1985small.JPG

Endelig har jeg klart å komme meg ned til treet

IMG_1986small.JPG

Bak siden

IMG_1988small.JPG

Fant ut at gitaren min ble inspektert 2 april 1991 ;) dere kan se at det står 1991.4.2

IMG_1989small.JPG

Blir mye støv :D kjennes ut som om halvparten ligger i lungene mine :P tror det hadde vært smart av meg å kjøpe med en sånn støv maske og..hehe

IMG_1991small.JPG

Her ligger halsen min. Demontert. Den skal jeg sende opp til en kis(forige eier av gitaren) for båndskifte og muligens skallopering av de 6 øverste båndene. Han skal også ta service på ampen min og. Alt det får jeg for bare 1500 :D

IMG_1992small.JPG

Hodet på halsen, der skal jeg lage egen logo hadde jeg tenkt ;)

IMG_1990small.JPG

Og etter alt dette stresset gadd jeg ikke mer å kutta opp kroppen til ved :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.