Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Slash


Knopfler49

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan du ikke bare bruke en tremolo eller lignende?..det med å bøye halsen høres egentlig bare..dumt ut i mine ører' date=' men..så har eg aldri hørt om fyren det er snakk om[/quote']

Har man ikke hørt om Slash har man ingenting med musikk å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du var typen som likte Good Charlotte iom du forguder og ikke har hørt om noe anna enn noenting som har noe med japan å gjøre, og good charlotte er et typisk band som er stor i japan..

Hva med å komme ut fra hulen du lever i å utforske noe anna enn ting som er hentai og anime

btw japanere er fæle mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du da? Du skriver som om du går på barneskolen, og jeg synes det er ganske rart at en gitar/bass interessert person ikke vet hvem Slash er. Jeg tenker meg en 14-15 år ca?

Må jo bare spørre når du kaller oss smågutter, og så arrogant ber oss å ti stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noen unskyldning for ikke å ha hørt om slash, han er tross alt vår tids store gitar helt!

Og han har tross alt spillt i vår tids største rockeband!

Men jeg forstår ikke hvordan en tremolo kunne erstatte det med å "bøye" gitaren!

Og DackA jeg er helt enig med deg. Alle kan bli store i Japan bare de kommer i fra vesten, og det er faen meg seriøst...

Japanere kunne godt hyllet mitt band, bare fordi at vi kommer i fra vesten...

Det var en liten overdrivelse, men det er ikke langt i fra sannheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.