Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjorde et kupp idag!


aMo

Anbefalte innlegg

Var innom forhandleren min og betalte litt gjeld, og tenkte jeg skulle sjekke ut munnspillene dems, og spørre og grave litt (i og med at jeg aldri har spilt et før).

Han viser meg et ganske billig et (225kr) og prøver å finne en lærebok.

Uheldigvis finner han bare en lærebok med køntri, såpass ille at han sier "Uff, jeg lukter jo hest bare jeg åpna denne boka" hehehe

Så jeg tenker litt på det og finner ut at det er litt teit å kjøpe bok+munnspill for flere hundre kroner om jeg ikke kommer til å like det, og spes om boka suger..

Så jeg sier jeg må tenke på det.

På vei ut av sjappa legger dama merke til en billig-kurv ved utgangsdøra (Alle varer i denne kurv 15kr", og hva er det første hun ser, jo en lærebok om munnspill med utgangspunkt i blues og jazz, som inkluderer munnspill og kassett.. TIL 15KR!!

Så jeg kjøper den seff.

harmonica1.jpg

Vi ler jo selvfølgelig godt av bildet på denne boka, da jeg bare måtte nevne at når jeg tenker på blues, så tenker jeg ikke akurrat på denne karen.. lol

Og kassetten er dritgøy, han prater akurrat sånn som du skulle tro: "And now you can pray Jazz Brues and all that Amelican music"

Åh fy fillern å vi lo... hahaha

Boka er forøvrig 15 år gammel, så jeg skjønner at den havna i billigkurven.. Men det var brænd spænking new ass, med plast rundt og alt.

Nevnte jeg 15kr? Hvor oftw får man så mye moro for 15kr idag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.