Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

simon [15.08.05]


simon

Anbefalte innlegg

PRS custom24, min siste investreing kjøpte den kliss ny i huston, texsas rett før jul 2004.

-Gitaren er whaleblue med 10top lakk.

-Treble pickup er en prs-HFS og bass pickup en prs-Vintage

klikk her for et lite lyd klipp :)

145-4597_IMG.JPG

146-4602_IMG.JPG

Robin Machete Pro Custom, min første "sjikkelige" gitar den er også kjøpt i huston. Kjøpte gitaren brukt, men uten en eneste skrape.

-Mahogany kropp, custom painted

-Rio Grande "Crunchbox" og "Punchbox" humbucker pickups

-Floyd rose osv :)

-Custom volumknotter #one of a kind#

klikk her for et lite lyd klipp :)

minrobinmachete.JPG

volumknotter.JPG

HAHA, min første gitar! En Squier, som jeg gikk lei av å derfår prøvde å lage "ny". Ble fin å se på, men fortsatt lik å spille på ;) hehe, jeg satt forresten 5timer å laget scalloped neck på gitaren og :P tror jeg klare meg fint uten ;)

145-4585_IMG.JPG

også til slutt en vanligt Yamaha classisk gitar av den billige sorten =)

145-4589_IMG.JPG

ellers har jeg en Line6 SpiderII 150w. forsterker, men den har vert på verksted i 5mnd snart.... så jeg tror det blir noe nytt snart =) kommer med bilder senere.

[oppdatert 17.8.05]-tenkte jeg bare skulle ta med dette også..:)

Den lille fenderforsterkeren og micro-cuben er "mine", mens line6'en er bare noe jeg låner siden min er på verksted som jeg sa tidligere. En vanlig wah-wah cry-babe pedal, også har jeg en boss super-shifter..

146-4609_IMG.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så meget =)

The Euphor: nei det skal vel ikke være så alt for mange av de her til lands :)

la forresten ut 2lyd klipp nå, vist noen er interesert i lyden i gitarene.. litt dårlig kvalitet på klippene men det er siden de er tatt opp med et webcamera :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_AnderZ_ :skal prøve å ta opp noe bedre etter hvert, tenkte bare det kunne vert litt morsomt å legge ut no :) skal kjøpe meg noen grønnehøytaler-ledninger med "han" i begge endre å ta opp gjennom lydkortet på pc'en då blir det litt bedre hvertfall, skal kjøpe meg et godt lydkort med ordentlige opptaksmuligtheter når jeg får penger :P

takk igjenn for alle posetive ord;) ska ta bilder av noen effekt-pedaler i løp av uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.