Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din beste konsertopplevelse!


Theons

Anbefalte innlegg

Slipknot på Rockefeller var hinsides heftig. Intimkonsert med den gjengen er sjeldne saker.

Carstensen/Patton på Borealis 08 var vanvittig gøy. Mange vil mene de bare fjasa avgårde, men det var det jeg forventet. Dessuten var det utrolig tilfredsstillende å få avkreftet mine bange anelser om at Mike Patton var en ekkel primadonna. Han var tvert imot skikkelig kul og hyggelig.

Sunn O i Domkirken. De spilte så høyt at folk fikk murpuss i hodet.

Maiden på Roskilde 2003. Sto i kø i 5-6 timer, og havnet HELT foran, HELT i midten. Bedre kan man ikke ha det.

Farmers Market har jeg sett så mange ganger at jeg har sluttet å telle, men det er alltid helt storartet.

Endret av Busted Bicycle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sonata arctica på sentrum scene i 07. det var 7 år siden sist de hadde spilt i oslo så hele publikum var helt gærne. tror samtlige som var der sang med på alle låtene.

og jaja bare mobb meg for at jeg liker sonata :P men alle sonatahatere bør sjekke ut det siste albumet, de beveger seg i en helt ny retning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rush I oslo spektrum, det er sjeldent, men da holdt jeg faktisk på å grine!

Forstår deg godt, det var jævlig bra!

Kjeder meg som regel etter en halvtime på de fleste konserter jeg er på , men

denne kunne godt ha vart hele natta :lol:

Håper DVD`n fra denne turneen kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
Håper DVD`n fra denne turneen kommer snart.

The Snakes and Arrow Live DVD will be released in late fall 2008. Stay tuned to RUSH.COM for more details in the coming weeks!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sonata arctica på sentrum scene i 07. det var 7 år siden sist de hadde spilt i oslo så hele publikum var helt gærne. tror samtlige som var der sang med på alle låtene.

og jaja bare mobb meg for at jeg liker sonata :P men alle sonatahatere bør sjekke ut det siste albumet, de beveger seg i en helt ny retning. ;)

Sonata er konge. Men jeg er ikke så glad i det nye albumet som jeg er i de eldre. Men ett veldig bra album alikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungdomskulen på samfunnet sist helg var helt sykt bra!

1990s var ikke en bra konsert, men er kul opplevelse. Bassen deres gikk til helvete på første låta og jeg ga vokalisten en røyk og ønsket meg sanger, og har takket meg i micen. Var litt gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carnival of sins konserten til Mötley Crüe ligger høyt oppe på lista, men det gjør jaggu, knopfler, sting, DT, Iron Maiden og Wasp også.Blackie Lawless svette på oss. Ja ok det var bare ekkelt. Deep Purple var heller en skuffelse, men uten Lord og Blackmore blir det vel bare sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.