Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din beste konsertopplevelse!


Theons

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror denne tråden har vært oppe før, men det gjør sikkert ikke noe.

Min beste konsertopplevelse var Metallica i Oslo Spektrum, i desember 2003. Jeg er ingen stor fan av Metallica lenger, men allikevel, det var en stemning der som jeg sjelden har vært borti. Utrolig kult! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Lou Reed konserten i Grieghallen var jo ganske fett. (i Vår).

Også har jeg vært på mange Jazz og Rock konserter på Nice Jazz Festival, Marcus Miller, Patti Smith, Stern, Billy Preston og mange fler :) (de fleste her var vel egentlig fetere enn Lou Reed konserten(bedre stemning enn Reed). Jævli kjipt at jeg gikk glipp av Sabbath, grunnet ferie :( Konserten var jo etter det jeg har hørt rå!

Men har ennå ikke vært på noen konserter med band eller artister jeg er storfan av men, det skal vel komme snart når jeg begynner å reise mer ut i verden! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på utrolig mange gode konserter dette året, ganske uvirkelig, blir umulig å skille konsertene fra hverandre.. men har noen spesielle opplevelser:

nr1: Turbonegerkonserten i Mai, teatergarasjen.. En helt sinsyk konsert

med helt utrolig trøkk, sinsyk setlist, en helt perfekt konsert, lyden kunne vært bedre i starten menmen, men når de var ferdig med "hoveddelen" og bandet gikk av scena og Age of Pamparius runget over høytalerne og bandet kom på scena så jeg Rune sin stråhatt og skjønte en ting: DENIM!

Var en herlig opplevelse å se gutta på scena i Denim!

nr2: Mötley Crüe: Hele konserten her var utrolig god, et bra utvalg av låter, men må nok være kickstart my heart eller Same Ol' Situation, konserten hadde sinsykt pyroshow, og med dverger, strippere og gutta i sinsykt god form ble det også en perfekt konsert!

nr3: Black Sabbath, Koengen: Sinsykt å se legender på scena, beste var klart åpningslåta(N.I.B.), The Wizard, Black Sabbath og mange andre, men må si høydepunktet var "Nynninga" på Iron Man, trøkket var helt sinsykt og nok til å gi enhver orgasme!

nr4: Judas Priest, Spektrum: Denne konserten var selvfølgelig fet fra begynnelse til slutt, fra The Hellion Starta til de gikk av scena..

Høydepunktet var nok når Rob kom inn på Harley og de spilte Hell Bent For Leather og Living After Midnight!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi see....

1. Iron Maiden, Juni '05. Sinnsvakt fett!

2. Metallica, Roskilde '03. Selv om jeg ikke sto så langt fremme som jeg ville, så var stemningen helt elektrisk.

3. Sigur Rós, Roskilde '03. Hadde ikke hørt en eneste sang, men ble helt bergtatt av musikken. Sto helt i ro hele konserten, og lot ørene fryde seg. Er faktisk litt redd for å sette meg inn i musikken deres etter dette, og går derfor litt forsiktig frem.

4. Coldplay, Roskilde '03. Meget bra konsert, og jeg sto flott plassert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.