Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Jaguar 1965 m/Gibson Humbuckers


bel

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har funnet en Fender Jaguar fra 1965 som er moddet med to gibson humbuckere fra 1974. Jeg kjenner noen som bor i Statene som skal besøkes i påsken og som jeg kan sende gitaren til. Hvis jeg selv tar den med tilbake til Norge vil det bety minimale frakt utgifter og ingen toll...

Den har bare hatt en eier og har ingen skader uten om ytreslitasje (noe som gjør at den ser sinnsykt fet ut...)

Er det for risky å kjøpe? Vet at det er litt lotto, men frister å ta en sjangse... Selger virket som en ærlig fyr...

Vil jeg overleve frem til påske vel vitende om at jeg har en dødsfet gitar på andre siden av havet?

Noen som har noen invendinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vinner ikke i lotto om man ikke leverer inn kupongen... kanskje ender man opp med jackpot på 30 mill, kanskje får man 2 rette og trøstepremie på 25 kroner.

Det hørtes uansett ut som en fet gitar!

Lykke til, og husk å holde oss oppdatert på gitarlotteriet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do...

Har absolut veldig lyst til å levere inn kupongen... Hvor bitter tror du trøste premien kan være egentlig? Hvis det viser seg at gitaren suger virklig å spille på, så er det ikke til å legge skjul på at den ville gjort seg veldig bra på veggen...

Er det ingen som har erfaring med gamle Fender modeller? Ville vært litt greit å få litt input fra den fronten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det mot formodning skulle vise seg at lyden er helt krise, kan du jo alltids bytte pickups, og hvis gitaren skulle være HELT ubrukelig så kan du jo som du selv sa henge den på veggen, eller gi den til loppemarkedet til det lokale korpset (men si ifra til meg hvor dette loppemarkedet holdes!) :)

Nevnte du hvor mye den koster, har du bilde etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at den ender opp på loppemarked, men for øyeblikket befinner den seg på et marked... ebay...

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...3663&indexURL=1

Prisen ligger i skrivende stund på US $866.23... men den stiger... og det er ganske lenge til auksjonen er over... skal se ann pris utviklingen og eventuelt legge inn bud men har egentlig ikke så mye cash for øyeblikket, venter en ganske stor lønning neste måned da men det hjelper ikke så mye nå. Bildene fra annonsen er ganske gode eller hva synes du?

En rimelig fet øks synes nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noe ekspert på gamle gitarer, men det så ut som OK sak. Det går ikke frem av bildene eller teksten hvorvidt halsen er skakk eller fin, men sånn går vel gjerne an å fikse hvis det skulle være helt fuckt. Stilig instrument, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.