Web Analytics
Jump to content

Noen artige Tabs?

Recommended Posts

Den e ganske artig :D. Spill den sakte i begynnelsen, god som øvelse. Sjølv klarer eg den ikkje noe fort (lurer på om eg var oppe i 120bpm når eg øvde på den), greien går vel i 160bpm eller noe sånt om eg ikkje husker feil. Syke syke Vai

Den e ganske artig :D. Spill den sakte i begynnelsen, god som øvelse. Sjølv klarer eg den ikkje noe fort (lurer på om eg var oppe i 120bpm når eg øvde på den), greien går vel i 160bpm eller noe sånt om eg ikkje husker feil. Syke syke Vai

Hehe

da må du regne litt på hvor mye vai har øvd gitar i forhold til deg da ;) hehe .. er nok en DEL timer mer..

Jeg glemmer alltid når jeg tenker på "åssen er det han klarer å spille sånn?" at han er 42 og jeg er 17... da har han hatt en god del ekstra år øvetid ;)

Ikke det at han ikke var overbra når han var 17 heller . men det er en slags trøst ..

Nilsefix

Hehe leser noter jo. Nesten greit i C dur i allefall :P Blir litt stress når det krysset og b'es. Kan i allefall nok til å kunne forstår systemet og tenke meg fram til ka som står (selv om det av og til må endel tenking til) Men ser klart fordel av å kunne noter bedre ja