Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Krank


El Anders

Anbefalte innlegg

Hepps ....

Det jeg har erfart det siste halve året er at 90% av den dårlige omtalen kommer fra de som faktisk ikke har testet forsterkeren !

Etter å ha hørt på lyd eksempler på Krank sidene for eksempel.

Har vært i besittelse av et Fullstack Krank Revolution 1 siden april.

Og all negativ omtale til skamme !

Vi har testet den på gig (Dean kvelden), i øvingslokalet til Pagans Mind, hjemme i kjeller'n, oppe i stua, i fri utfoldelse i en idrettshall.

Det har vært et 20 talls gitarister og testet i timesvis.

Den har vært testet mot Engl, Marshall, Fender, Peavey 5150 ....

Og sann mine ord, den er ikke hakket dårligere enn noen av de oven nevnte !!

Tvert i mot, 15 av 20 sier de vil ha Krank nestegang de handler forsterker.

De resterende 5 sier overhode ikke de er dårlige, men de har som mange forkjærlighet for sine forsterkere og vil rett og slett ikke bytte !

Jeg oppfordrer tvilerne til å samles og om mulig ta en felles tur til Skien hvor vi i Big Balls Music har et fullstack til prøvekjøring !!

og vær så snill ikke kom med negativ kritikk om du ikke har testet forsterkeren !! Kom og test, så kan du heller slakte den etterpå !!

Men forsterkere er som alt annet, det er smak og behag, Mesa folket derimot har uansett gjort opp sin mening, og intet er bedre overhode ifølge dem ;)

En takk til Sound1 ved Jan og Thomas som lar oss låne Kranken !!

Peace out !

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lyder de bra?

Allsidie amper?

Jeg vil nok tro at du som har en Diesel Herbert vil være mer fornøyd med den enn en Krank..

Jeg har ikke tenkt kjøpe, tenkte bare å høre hvor bra folket syntes den var! Mr. Bungle skryter jo så den kan ikke være så værst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.