Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Øyafestivalen


Slash T

Anbefalte innlegg

Dinosaur Jr. var tøft. Makan til trøkk har jeg ikke hørt fra et tremannsband. Videre imponerte Ricochets, The Polyphonic Spree og Rumble in Rhodos. Turboneger og Magnet har jeg dårlige erfaringer med, så de gadd jeg ikke å se.

Håper været blir bedre i morgen, samt et ras i ølpriser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på to klubb-konserter og en øya kino..

tasset bort på Eldorado Kino i går for å få med meg Xploding Plastix vs Tuvalo... Xploding Plastix er ett av mine favorittband når det kommer til elektronisk , samplebasert musikk ... de gjorde da altså en konsert til en kjempelang sæææær tysk stumfillm.. fin musikk , rar film ..

så var jeg 20 minutter etter det (jeg løp) på Susanna & the Magical Orchestra på Park Teateret .. det er noe av det sjukeste jeg har vært borti.. jeg tok av meg hatten gang på gang på gang etterpå.. hehe..

nydelig stemning hele linja..

så var jeg i dag på Lasse Marhaug.. støy-konge... kort fortalt , jeg måtte gå .. hehe.. 1 time sammenhengende lyd .. crazy stuff.. ikke min bag .. men mye folk .. karen er jo kjempekjent..

det er min øyafestival til nå .. har ikke billett til selve festivalen .. men er ikke så mye jeg liker der i år .. ville gjerne sett Kings of Convenience..

rapport:

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.