Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken gitar bør jeg kjøpe?


trygve88

Anbefalte innlegg

Styr unna alt som er Korea & Kina Fender ....

Hvorfor? Det er mulig han snakker om en Stratocaster Lite Ash, med Seymour Duncan Alnico Pro 2 (?) pu's... Den er Korean-made. Har ikke prøvd den selv, men den skal ha fått svært så gode kritikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eg synes er dumt med korea produserte ting er at de er så stae hvis noe går galt, eg har lest flere ganger om at ved en korea produsert gitar eller bass blir skadet, og man blit tvunget til å sende hele bassen til korea istedet for å bare få delen som er ødelagt i posten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært rundt og tittet på forskjellige el-gitarer... Jeg har etterhvert kommet frem til et par gitarer jeg kunne tenke meg å kjøpe.. jeg er bare ikke sikker på hvilken jeg skal velge.... jeg har tittet på en Fender Stratocaster (Mexico) og en Ephiphone Les Paul Standard... Jeg har egentlig mest lyst på en Stratocaster' date=' men jeg har hørt at lyden ikke er noe god... jeg har selv prøvd den, men jeg er ingen gitarekspert...

Hvilken gitar bør jeg velge hvis jeg skal kjøpe en av disse? Stratocasteren eller Les Paulen? :?[/quote']

ikke la andre bedømme hvor god eller dårlig stratten er lydmessig, det er opp til deg selv hva du har lyst å ha, stikk til din lokale sjappe og prøv ut forskjellige gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna alt som er Korea & Kina Fender ....

Hvorfor? Det er mulig han snakker om en Stratocaster Lite Ash' date=' med Seymour Duncan Alnico Pro 2 (?) pu's... Den er Korean-made. Har ikke prøvd den selv, men den skal ha fått svært så gode kritikker...[/quote']

For Korea Fender kommer ikke nær opp mot Mex Fender !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna alt som er Korea & Kina Fender ....

Hvorfor? Det er mulig han snakker om en Stratocaster Lite Ash' date=' med Seymour Duncan Alnico Pro 2 (?) pu's... Den er Korean-made. Har ikke prøvd den selv, men den skal ha fått svært så gode kritikker...[/quote']

For Korea Fender kommer ikke nær opp mot Mex Fender !

Og det er ikke mulig du tar feil...? Du har sikkert rett (jeg er ikke den rette til å bedømme det), men bastante uttalelser uten noe objektiv informasjon å vise til tar jeg med en klype salt. Men samme det, off-topic :wink:

Og støtter opp om uttalelsen til Jonki, for å være noe on-topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.