Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Little Wing


aMo

Anbefalte innlegg

Hvor bad jeg om kritikk?

Du spurte «Vad tycks nuh», som er svensk og betyr «hva syns du/dere nå?», så da forteller jeg deg hva jeg syns. Hvis du har et problem med svarene du får bør du kanskje vurdere om det var så lurt å spørre etter de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

med "vad tycks nuh" tenkte jeg vel heller kanskje på sammenligningen av de to klippene.. Bedre eller dårligere, jeg ba ikke om en avhandling om hva som var galt.

Da foreslår jeg at du forteller folk hva du vil at de skal si noe om, heller enn å ikke si noe som helst. Når jeg går tilbake i tråden og ser hva du har bedt om så har du stort sett ikke bedt om noe spesifikt. Hvis du vil at verden skal oppføre seg på en spesiell måte er det lureste å fortelle den det, på enklest mulig vis. Så kan du heller sable ned idiotene som ikke respekterer ønskene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ALLTID plass til forbedring, det er INGEN her på forumet som er så råe som de gir utrykk for.

Når jeg sier at det skjeve tårn i pisa er skjevt, mener jeg ikke nødvendigvis at jeg kunne bygd det bedre.. :roll:

Foreslår at du får planta beina litt bedre på jorda.. ;) (no offence, veit du ikke ba om mi mening :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg likte ikke dette veldig godt, jeg heller. For all del, det var ikke dårlig, men (som andre har sagt før meg) litt stakkato, og ute feel. Og ja, gitaren er ustemt.

Når det gjelder den andre diskusjonen her, så syns jeg du sier mye rart.

med "vad tycks nuh" tenkte jeg vel heller kanskje på sammenligningen av de to klippene.. Bedre eller dårligere, jeg ba ikke om en avhandling om hva som var galt.

Så du mener at vi bare skal si at det var dårlig, uten å utdype det noe mer? Du vil ikke ha noe konstruktiv kritikk?

det er INGEN her på forumet som er så råe som de gir utrykk for.

Neivel, og hva har det med diskusjonen å gjøre?

På andre forum får jeg skryt, og kun skryt.

Ok, hvilke forum er det? Beklager at jeg sier det, men hvis det er noen som ikke finner en eneste småfeil å kommentere her, så kan de ikke mye om gitar og musikk.

haha.. er rart, her så er det faen ikke mye positivt å høre, men på alle andre forum den er postet på får jeg skryt som bare faen.. Dere gutta må være noen skikkelige virtuoser!

Må bare si som alle andre; man trenger ikke være virtuos for å kunne fastslå at en annen person ikke er det. Selv om man aldri har rørt en gitar, kan man godt si at en annen gitarist har sine feil, selv om man aldri i verden kunne spilt bedre selv heller.

Ikke ta det personlig på noen måte, spillingen din er ikke dårlig. Men du må tåle å få litt konstruktiv kritikk, det er da man blir flinkere! :)

Legg gjerne ut mer, jeg hører ikke på det som er her for å høre en gitarhelt spille, men for å si min mening, og komme med konstruktiv kritikk der jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva`? å krangle med idioter på dette forumet er jeg ferdig med.. Det er så og si NULL positivt, konstruktivt eller kreativt å lese på dette forumet.

Ta dette som min "oppsigelse".

Flere jeg kjenner unngår dette forumet fordi det er så mye duster her, og nå tror jeg jaggumeg jeg skal ta følge med dem.

Lykke til med å få dette forumet til å bli et stort forum for gitarister i Norge, slik som det er per dags dato kan det ta tid.

Takk for meg.

(Nei, gitaren var ikke ustemt, jeg fikk kritikk på det sistgang, og brukte LAAAANG tid på å intonere og stemme gitarene før opptak).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva`? å krangle med idioter på dette forumet er jeg ferdig med.. Det er så og si NULL positivt' date=' konstruktivt eller kreativt å lese på dette forumet.

Ta dette som min "oppsigelse".

Flere jeg kjenner unngår dette forumet fordi det er så mye duster her, og nå tror jeg jaggumeg jeg skal ta følge med dem.

Lykke til med å få dette forumet til å bli et stort forum for gitarister i Norge, slik som det er per dags dato kan det ta tid.

Takk for meg.[/quote']

Hvis du ikke tåler litt kritikk på GN, da tror jeg du får store problemer som musiker i fremtiden. Ta det som en lærepenge, og slutt med sutringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Nei' date=' gitaren var ikke ustemt, jeg fikk kritikk på det sistgang, og brukte LAAAANG tid på å intonere og stemme gitarene før opptak[/quote']

Jo gitaren var ustemt.. hvis du har bittelitt peiling og litt gehør, så tror jeg ikke det er et problem og høre at gitaren er sur.. samme hvor mye du har stemt den, så sier ørene mine at det låter surt.. og det er godt nok for meg :)

Men for all del.. du kommer til å bli en flink gitarist alexander.. så mye som du satser... du må bare gi det litt tid og mye øving.. er ingen her inne som sier du suger, vi sier bare at enkelte ting kunne vært bedre :)

Begynner å minne meg om plurboardet dette her :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, det her ble dramatisk.

Jeg kan ikke forstå helt hva som skjedde.

En MÅ tåle kritikk, det er jo slik musikkverdenen er. Når man gir ut noe, så er det alltid noen som kommer til å gi kritikk.. Det har vel enda ikke skjedd at noe som har kommet ut, har fått bare låvord, what so ever?

Lykke til videre!

Men husk; du er hjertelig velkommen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva`? å krangle med idioter på dette forumet er jeg ferdig med.. Det er så og si NULL positivt' date=' konstruktivt eller kreativt å lese på dette forumet.

Ta dette som min "oppsigelse".

Flere jeg kjenner unngår dette forumet fordi det er så mye duster her, og nå tror jeg jaggumeg jeg skal ta følge med dem.

Lykke til med å få dette forumet til å bli et stort forum for gitarister i Norge, slik som det er per dags dato kan det ta tid.

Takk for meg.

(Nei, gitaren var ikke ustemt, jeg fikk kritikk på det sistgang, og brukte LAAAANG tid på å intonere og stemme gitarene før opptak).[/quote']

Herre :roll:

Morna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.