Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Little Wing


aMo

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns de to cleansoloene blir for like, og du burde ta deg sammen og bende rent på første tonen i første vrengsolo! Ellers enige med de andre, det blir mye stakkato og jeg får ikke inntrykk av at det er noe flyt ute og går.

Kompsporene høres gode ut og soloene er jevne i takten, så utgangspunktet er flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den første delen med akkordene, men solospillet låt stivt, og det var en hel del sure toner her og der. Som de andre nevnte, det låt ganske staccato, som om du ikke helt hadde et bestemt mål med det du spilte.

Lyden var bra, og det er lett å høre at du kan spille. Eneste var at det ikke kom så godt fram på dette opptaket, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg ikke, så er det jo bare dumt å si at jeg tar feil.

Hva forventer du egentlig når du legger dette ut, da?

At alle skal si "Jøsses, så flink du er!"?

Det er faktisk litt "bæsat" (for å si det på dialekt) å begynne å sutre over at noen sier rett ut at det er rom for forbedringer.

Du har feil. Kanskje man skulle legge til "Ikke for sarte sjeler" i topicbeskrivelsen, så slepper man slike misforståelser. :P

Selv synes jeg ikke opptaket var så verst, bare for å ha det sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk gitarspill, de sure tonene gav klippet en autentisk Hendrix-feel.

Bare tuller, men du må tåle å få kritikk når du legger ut ett klipp, det er noe alle får. Hvis du mener at folk skal lytte og ikke si sin mening så er det vel liten vits å legge ut musikken sin i det hele tatt? Jeg har fått både ris og ros for mine klipp, og jeg har lyttet på rådene jeg har fått, og ignorert de mer useriøse kommentarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader ass, Man må regne med at folk sier meningen sin når du legger ut noe som du har spilt inn. Sier for all del ikke at jeg er en master selv, men man må tåle litt kritikk. Ikke vær "bæsat" ja.

Synes selv at klippet er preget av nervøs og spilling med litt lite "feel". Ganske vanskelig å forklare noe sånt, men slike ting kommer som oftest med tiden. Kanskje om et par år/måneder, kan du høre på denne og høre "feila".

Men for all del, du har noen punkter der som er virkelig gode. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.