Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rack?


complex

Anbefalte innlegg

Hei

Nå skal jeg kjøpe rack. Har ikke helt bestemt meg enda.

Meg jeg skal iallefall kjøpe PODxt Pro med Line 6 FBV Shortboard, og North FC Rack kasse.

Line 6 FVB Shortbord kobles jo til PODxt pro`en, ikke sant? Åså brukker jeg Marshall switchen til å switche fra Clean, crunch, od1, od2 osv?

Kan dere anbefale meg en bedre Rack Kasse eller Fotbrett til POD`en?`

Har kansje tenkt å kjøpe TC Electronics, G Major. Noen som har noen meninger om denne?

Trenger jeg power Conditier? For å få vekk støy osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du...rack???, trodde du holdte deg til C4'en din jeg..

Skal du ha et 4 units rack? Du kan jo seff gå for G-Majoren, men jeg hadde også sjekket ut hva du finner på nettet (både www.qxl.no og www.ebay.com har mye rart de...) Store problemet med statene er jo 110-volts standaren.

Eller så kan du jo kjøpe den lilla boksen min (en digitech 2120 Artist) i stedet for POD'en, ettersom jeg tviler på at du trenger alle amp-simmene nå som du har M4'en din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å bruke Poden til effekter. Er det bedre at jeg kjøper vanlige foteffekter. .feks stompboksene til line 6.?

Eller hva anbefaler du selv?

Det jeg er ute etter er effekter, ikke no preamp.. for det har jeg i ModeFouren.

G Major er jo bra. Men kan du anbefale noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke mer på det og gå til nermeste musikk butikk å teste ut diverse fotpedaler osv.. Har testet ut line 6 sine stompboxer.. låter ganske bra.

Er på jakt etter, Delay, chorus, flanger, oktave, +++.. sånoen typer effekter.. bare jeg har mye å velge mellom..hehe

Takk for all informasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Complex din sugg . Jeg mente ikke praktisk , men lydmessig ....

Jeg er ikke helt tett , kan mitt om sånt , og jeg vet at man bruker et midi- brett til det , men det låter ikke så bra live ...

Som Gnome oppklarte : Det er ikke lagd for live situasjoner , men mer som innspilling ...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.