Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

to smålamme improer


Admko

Anbefalte innlegg

http://my.anglecorp.com/kochihaki/AUDIO/Imrpov1.mp3

http://my.anglecorp.com/kochihaki/AUDIO/Imrpov2.mp3

den første er med jmc900 eh vst ting, den andre er også det men kanal a og mindre drive, 2'ern skulle hatt mindre reverb og mer clean rund lyd men fikke ikke til i farta, slutten på den (0 7 0 6 7 0 8 7 0 8 10 0 8 10 0 10 12 0) eh er fra en annen sang altså ikek improv, men det er bare den (den går en og en streng, 1 2 3 1 2 3 osv) ps eg er glad i bending

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt poenge i denne improvisasjonen...

Jeg syns det høres ut som om du bare spiller en masse toner og akkorder uten mål eller mening...

Det blir også kjedelig å høre på uten et backingtrack.

Jeg syns heller ikke at du viser noe spessielt med dette, det er umulig å si om du kan spille gitar eller ikke ut i fra dette...

menmen...

Det er min mening---

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg spiller egentlig ikke gitar heller, mer veldig glad i bende lyder, så nei det viser nok ikke noe, men det var gøy å lage i det minste,

ps: den nr2 var jo litt bedre enn nr1? right? O.o

ps2: eg tar opp noe som ikke er improvsert eg istellet, lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det gjør ofte det, men eg orket ikke finne eller lage et, allthough eg tar opp noe annet istellet bare lell, eg kjeder meg om kveldene og må ha noke å gjøre, så..jah ikkje vent dere stort men noe kommer da

Skjønner jævla godt hva du mener. Keep 'em coming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann.

Hold deg til bass du! :P Neida, men det blir veldig kjedelig å bare høre på improvisasjon på en noe ustemt gitar, som ikke fører noen vei, og som bare blir toner uten mål og mening.

Og så må jeg bare få si at jeg tar tilbake det jeg sa i går kveld. Etter å ha hørt det er jeg enig med Kian. Ingen vits i å legge ut sånt, det høres ut som om du bare sitter hjemme og kjeder deg, og spiller et eller annet rart. Typisk øvingsstoff det her..

Gå inn på f.eks. www.gitarbt.com og last ned noen backingtracks du kan spille over, og legg ut det istedet.

O.o :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.