Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av klassisk gitar


jorn

Anbefalte innlegg

Takk for bra respons alle mann.

Jeg har tenkt på det selv, det kan jo ikke være så kaldt i bagasjen i et fly ( en fly, ja det går for fort noen ganger "det sier kjerringa og :-D " , men sikkert kaldt nok til at det muligens skader treverket.

Jeg har tittet ganske mye på Alhambra gitarer, var å prøvde noen på Mhyrbråten, men ble ikke helt overbevist om at det var den rette tingen om dere skjønner, men da prøvde jeg kun 1P og 3P, kanskje 4-9P er mye bedre å spille på.

Gibsen gitaren så fin ut, men jeg er ikke så intr. i Cutaway i og med at jeg kun skal spille hjemme og har ikke tenkt til å kjøpe meg en ny forsterker.

Alle disse gitarene som blir fraktet hit til lands, blir de fraktet med båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alhambra synes jeg er bra.

de er dritfine og se på, og gode og spille på. du TRENGER vel strengt talt ikke bruke så mye over 5, hvis du ikke er sykelig opphengt i tresorter.

de er jo spanske, så det kan lønne seg å sjekke prisene der nede før du handler her;)

men, som alltid, dra i en gitarbutikk og test. ikke si til han karen som jobber der hva du vil bruke av penger, men spør hva han anbefaler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.