Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal ha meg ny bass... anbefalinger?


MetalDude

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne jo solgt min Dan Armstrong..

4 str Ampeg, med 2 valgfrie, avtagbare mikker, og røkfarga plexi.

Skikkelig rocke øks!

Vurderer å kvitte meg med den, da jeg allerede har to 4 str som jeg ikke bruker no særlig..

Går stort sett i 5 str.

Men ESP som dere er inne på, er heller ikke å forakte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Imerslund i Oslo her om dagen å fingret på en Yamaha BB614. Den var meget solid bygget, og låt kjempebra. Til den prisen (5700,- tror jeg det var) skal det godt gjøres å finne en bedre bass. Ble så pass imponert at jeg vurderer å kjøpe en som back-up bass. Den finnes også i en passiv modell som heter BB414 hvis det er mer din smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg brukt 1200 på bøker og 10500 på bass =3, sitter i spenning på at den skal komme nå, "bestilte" via tre45,

men nå har eg ikkje penger til formgivings fag kasse tingen med..pensler og ting, hm..jaja eg får hoste opp noe penger snart, penger er et stort dillema i mange tilfeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt litt skeptisk til den plexibassen etter at jeg har hørt veldig mye stygt om den. Kanskje man skulle sjekke ut litt rewievs og sånt? Det holder jo ikke bare at den ser tøff ut.

Hva for noe stygt da??

Det er jo bar å prøve, hvis noen er nærheten av der jeg er..

Reiser så mye, så jeg kan jo alltids ha den med å.

Det jeg synes er "negativ" er at den har litt for mye rundt 200db.

Men det kan lett fikses med EQ.

Problemet er først hvis man skal ha 2 baser i løpet av en gig.

Ampegen sin lydinnstilling passer stort sett kun til den.

..men det betyr ikke at det ikke er tøff lyd i'n.

For det kan man absolutt få.

Den er absolutt lettspilt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photofono eller noe sånt importerer ESP til Norge, hvis jeg ikke tar helt feil..

Snakker ikke folk med den lokale musikksjappa si lenger?

dyrt :P , musikksjappa her i arendal er helt på trynet. feks Warwick Rockbass til 10k :?

Admko har bestilit igjennom sin lokale sjappe, men tre45 er bra etter som jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes tre45 var veldig hjelpsomme når eg bestilte, de ringte fotophono med engang og fikk det hele gjort på noen minutter =3

han eg snakka med sa at med fotophono var prisene mer fleksible enn hos jackson og fender, noe med at dei hadde mer frihet til å forandre prisen med fotophono, (og at fotophono var rothoder hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.