Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

skal kjøpe et par pedaler


Boffen

Anbefalte innlegg

Kjøp en skikkelig forsterker du!
skal nok gjøre det men pappa lar meg ikke kjøpe ny enda :evil: jeg skal kjøpe meg topp+kabinnet i starten av desember tenker jeg, skal fullføre første halvåret av kurset først
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm

Av dist-pedaler er det vel rør som gjelder. Jeg har veldig gode erfaringer med Soldano's GTO Supercharger, men du vil ikke få den helt store metal lyden da.  

V2-Pedalen til Mesa er jo et greit valg, ellers har du den nye serien som jeg ikke husker navnet på som blei nevnt på førstesia her om dagen...

Ganske dyre pedaler, kanskje gutten skal få spart opp til en ordentlig amp først? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg en ordentlig forsterker. holder med en 50w combo (til og med til konserter og øving med band). Skal den bare brukes hjemme og til innspilling holder det vel med 20w. Hvis du får en med 2 eller tre kanaler og footswitch har du som oftest alle de nivåer av dist du trenger. Trenger ikke koste så mye, prøv å hå tak i en liten, brukt røramp. Bare tull å kjøpe svindyre pedaler og la de gå gjennom drittamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et supert forslag til deg:

(skulle egentlig foreslå å spare til en god amp først)

Bra pedal som får frem metall lyd i hvem som helst amp?

Radial Tonebone Hot British rør/hybri dist pedal

Flere som vet hva denne pedalen er god for. Altså her kan du få feit vreng inn i de fleste amper som har en allright clean lyd. Dette er en bra kvalitets pedal som er veldig fleksibel. Meget kraftig eq- og gain muligheter på denne.

Liste pris på 3650

Greia er, jeg har en slik, bruker den ikke for tiden, og er RAKA FANT! (og skal på 4 dager hotel/festivaltur til oslo)

Denne kan du få BILLIG av meg hvis du bestemmer deg i dag

(trenger penger) (dette gjelder også andre her hvis de er interessert i et kupp og rask handel)

Send meg en Private Message hvis du er interessert. (mer info/pris)

info : http://www.tonebone.com/about_tbone.htm

http://www.harmony-central.com/Effects/Dat...stortion-1.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.