Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Carola, Live gitarist?


vwh

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bare det at denne tråden eksisterer burde være et tegn på at det finnes folk som også nyter å spille pop.

Jeg kunne neppe vært lykkelig om jeg BARE måtte spille pop' date=' men sier ikke nei til kvalitetspop som a-ha f.eks.[/quote']

jeje, fins sikkert mange gitarister som liker pop, (uff), men må være litt dumt å komme sånn i bakgrunnen som de gjør.

Finnes faktisk god pop.. Beste pop plata jeg har, og liker den faktisk veldig godt er Briskeby - Jeans for Oasis, en utrolig god plate!

ja, hørte en låt for litt siden, og av alle pop band (viss det er det da :P ) så er nok briskeby det som får gitaren best frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:

Dette ligner mer og mer på forumet på sound1 og riff.no

Det er ikke mer utfordrende å spille metal enn pop, og det finnes kvalitetsmusikk i alle sjangere.

Neste gang dere ser en gitarist på topp20 som rocker til Venke Knudson så tenk på at han/hun har betalt for å gjøre den jobben, stå på en scene og spille gitar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:

Dette ligner mer og mer på forumet på sound1 og riff.no

Det er ikke mer utfordrende å spille metal enn pop' date=' og det finnes kvalitetsmusikk i alle sjangere.

Neste gang dere ser en gitarist på topp20 som rocker til Venke Knudson så tenk på at han/hun har betalt for å gjøre den jobben, stå på en scene og spille gitar..[/quote']

her er det snakk om prinsipp vet du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.