Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Carola, Live gitarist?


vwh

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke alle har like store ego som diverse andre gitarister :wink: Har ofte tenkt at det må være kjedelig å være f.eks. Malcolm Young, og komme i skyggen av broderen, men det virker som om han er fornøyd med tilværelsen, for han har jo spilt i det samme bandet i xx antall år nå.

Samme med John Myung... Han gjør ikke så mye annet enn å spille bass lenger, og folk lurer på om Portnoy og Petrucci ikke lar ham skrive tekster o.l. lenger, men det virker å være slik han vil ha det... Noen trives tydeligvis bedre i skyggen. (Hører jo selvsagt med til historien at Myung likevel har status som basskonge da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg var og så Carola og DDE igår, og hadde som jeg vel burde bange anelser. Vel, dette ble feid til side, og spesielt bandet til Carola låt helt usannsynlig fett. Hun hadde to gitarister, men fikk ikke tak i navnene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og så Carola og DDE igår' date=' og hadde som jeg vel burde bange anelser. Vel, dette ble feid til side, og spesielt bandet til Carola låt helt usannsynlig fett. Hun hadde to gitarister, men fikk ikke tak i navnene deres.[/quote']

Så selv ikke konserten, men grillet på vollene, så jeg fikk en god del lyd i fjeset. Angrer noe vanvittig på at jeg ikke tok i mot en billett.

Jeg syns lyden til gitaristene var utrolig bra, så jeg lurte igrunn på hva slags utstyr som ble benyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det to gitarister tingen, eg forstår ikkje band som har bare en, mister jo så mye stereo effekter live, anyway

har carola en hjemmeside? er gitaristene hennes eller hannes faste gitarister? vil disse eventuelt stå på siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at denne tråden eksisterer burde være et tegn på at det finnes folk som også nyter å spille pop.

Jeg kunne neppe vært lykkelig om jeg BARE måtte spille pop' date=' men sier ikke nei til kvalitetspop som a-ha f.eks.[/quote']

jeje, fins sikkert mange gitarister som liker pop, (uff), men må være litt dumt å komme sånn i bakgrunnen som de gjør.

Finnes faktisk god pop.. Beste pop plata jeg har, og liker den faktisk veldig godt er Briskeby - Jeans for Oasis, en utrolig god plate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes faktisk god pop.. Beste pop plata jeg har' date=' og liker den faktisk veldig godt er Briskeby - Jeans for Oasis, en utrolig god plate![/quote']

Faktisk så regner vel "allmenheten" briskyeby som ekte rock da... de skulle bare visst :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allmennheten ser på Briskeby som pop pga det er pop.. Har aldri hørt at

de har blitt omtalt som rock, selv ikke av 14åringer som liker Nelly osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.