Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Boss ME-50 multieffekt


Boffen

Anbefalte innlegg

har sett litt på epiphone les paul goth og en boss ME-50 multieffekt. Er dette et bra kjøp?skal bestille fra kickmusic.no pga gode erfaringer, men har et lite problem, det står at det ikek følger med adapter til Boss me-50, og jeg finner ikke en slik adapter, noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME-50 er jo en grei pedal i seg selv, men en må vite hva en kjøper. Dette er ikke et av de brettene med forsterker simulatorer osv osv osv... er vel mer bosspedaler på brett... (som gp-8/16)..

Ville heller satset på en korg ax1500g hvis du er ute etter en billig multifx dings med forsterkersimulator og mulighet til å ta opp direkte...

Ville også heller satset på noe i rack ihvertfall om du skal ha den i fx.loop...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hold deg unna me-50, og hold deg unna epiphone. Med litt leting får du en brukt gibson les paul studio til omtrent samme prisen som en ny epiphone.

Evt. se på noen ordentlige gitarmerker, som Jackson, Japansk-produserte Ibanez, ESP, osv.

Disse merkene har gitarer i samme priklasse som er bedre enn Epiphone sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel og bra at du er fonøyd, men som sagt, når det gjelder gitarer får du ikke så mye for penga fra epiphone.

Og ME-50 er rett og slett et av de dårligste boss-produktene jeg har vært borti (ser da bort fra noen av pedalene boss lager, som er enda værre..)

De aller fleste multi-FX tingene til boss er bedre enn me-50'en. Kanskje alle.

Skjønner nesten ikke at det går ann å like me-50'en.. For en multi-fx enhet bør det være en selvfølge at man kan lagre presets! Det er liksom det som skal være hovedfordelen med slike enheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Det visste jeg ikke' date=' da var jeg feilinformert.. Da er det bare lydkvaliteten som gjenstår..

Kan egentlig ikke uttale meg om det, da jeg alltid har ansett me50en som skrot, siden jeg trodde den ikke kunne lage presets..[/quote']

Hm, hvor logisk er det at Boss ville lagd en digital effektpedal uten presets? :P Det ville jo vært selvmord for det produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Det visste jeg ikke' date=' da var jeg feilinformert.. Da er det bare lydkvaliteten som gjenstår..

Kan egentlig ikke uttale meg om det, da jeg alltid har ansett me50en som skrot, siden jeg trodde den ikke kunne lage presets..[/quote']

Hm, hvor logisk er det at Boss ville lagd en digital effektpedal uten presets? :P Det ville jo vært selvmord for det produktet.

Haha! Jeg hadde i hvertfall aldri kjøpt den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.