Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Shining på Lost Weekend


hkh

Anbefalte innlegg

Nettop hjemme igjen fra en kveld med flotte konserter, og jeg har fått meg et nytt favorittband:

Shining

Konserten deres var rett og slett noe av det råeste jeg noensinne har sett. Det var vilt. Dødsfet, ubeskrivelig kul og vakker musikk fremført så selvsikkert og elegant at jeg nesten må grine.

Xploding plastix og Gåte etterpå ble nesten kjedelig.

fy faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xploding plastix blir aldri kjedelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det er norges nest nest feteste band..

shining er greit , men litt kjipt i lengden syns jeg.. Goretex Weather Report er fint , og samme med Romani .. men etter det får jeg liksom litt nok...

men fint å oppdage ny musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten, merk!

xploding plastix var alt annet enn kjedelig, men de kunne ikke fått en vanskeligere oppgave, spille etter shining.

Fredagen fikk jeg med meg Madrugada som eneste store band, en flott opplevelse helt til den fulle, feite jævelen ved siden av meg skulle vifte med ølglasset under Majesty..

traff meg i øyet med ølet sitt, gjorde han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. drittposten jeg leser fra deg i dag, fordervet.  tulling.  Kom med noe fornuftig, eller la være å skrive.

Det der var jo fornuftig sagt.

Og det var forøvrig ikke en drittpost, bare en apell til norske shining om å skifte navn, ettersom svenske shining hadde det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.