Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

eXX0n [02.05.06]


eXX0n

Anbefalte innlegg

Da var det på tide at jeg posta mitt utstyr :P Enjoy!

OPPDATERING: Har jo lakkert Vesteren nå så jeg må jo poste nytt bilde ;)

Vester SFT-70A

IMG_2027small.JPG

Min første el-gitar og har også vært hoved øksa mi i noen år. Produsert i 1991. Lisensiert Floyd og Gotoh stemmeskruer. Utrolig digg å spille på og har RÅ lyd og kommer aldri til å kvitte meg med den siden den er veldig sjelden.

Epiphone LesPaul Custom

HPIM1194.jpg

Konfirmasjons gave. Utrolig digg å spille på og har tøff lyd.

Epiphone LesPaul Special

HPIM1195.jpg

Billig øksa mi. Ikke noe særlig å skryte av, men den funker :P

Ritmo klassisk gitar

HPIM1196.jpg

Min aller første gitar. ganske morsom å spille på

Laney GH100L 100w topp og Laney GS412V 4*12 kabinett

IMG_2329small.JPG

Bytta Marshallen min og 4000,- mot dette monsteret. Har en sinnsykt kraftig vreng og en veldig klar clean. 1 kanal bare så det er litt vanskelig å gå fra vreng til clean, den har "switchable gain" så det er nesten mulig da. Bytta ut de 6L6 Sovtek rørene som satt i med JJ/Tesla E34L rør. Så nå er gutten fornøyd.

Peavy Rage158 15w

HPIM1200.jpg

Min første amp.

Effekter

IMG_2326small.JPG

Fra venstre øverst : Digitech Digidelay, Dod Bifet Preamp, Boss DS-1(har'n ikke lengre), Fender Tuner.

Fra venstre nederst: Dod Milkbox Comp, Boss Eq, Boss/Keeley DS-1 Ultra, Boss Comp, Dunlop Jimi Wha

Gem Keyboard

HPIM1201.jpg

Må jo ha med keyboardet jeg øver på :P

Frankencaster

IMG_2140small.JPG

Dette er en Frankencaster. Altså en Strat med Japan Squier kropp og Japan Fender hals. Den er satt sammen av en i USA. Bestillte denne hos Godlyd.no. Betalte 1800,- for gitaren og 2500,- for EMG Gilmour Pickupsettet som sitter på den. Den låter konge og er utrolig digg å spille på. Den er for tiden hoved øksa mi.

Endret av eXX0n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja. Får ganske så bra clean lyd i den. Vrengen er litt vepsete da, men det var en stund jeg bare brukte den da :P Men altså, det er ikke den beste forsterkeren som finnes så jeg anbefaler deg å skaffe deg en råere forsterker om du har råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Vester micer, men jeg har lest et sted at det faktisk er EMG som har designa de..de er ikke aktive som de fleste EMG micer da...Bridgen er en Vester SP-2 den i midt er en singel-coil som ikke funker så den skal skiftes ut med en DiMarzio Tone Zone om en måned og den i neck posisjon er en Vester SP-1 som er en Humbucker i singelcoil størrelse...

Det som skal gjøres etter at jeg har fått tak i DiMarzio pickupen er at jeg skal sette inn en 3-veis bryter der tone potmeteret var som skal brukes til å velge mellom vanlig/coiltap/out of phase(tror jeg) på den måten vil jeg kunne få 15 forskjellige lyder ut av 1 gitar :D gleder meg^^ dessuten så skal jeg lakkere den på nytt for den lakken som er på den nå er blæh(ja det er jeg som har lakkert den selv, den var i artic white metallic :( dum jeg er). Det skal bli den råeste fjøla verdenen har sett!!!! :D heheh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

den marshall ampen er kanskje den eneste marshall ampen jeg liker, sinnsykt kul vreng og lyd, annet en den er jeg ingen stor fan av marshall, vester'n ble jo dritkul, og epiphone les paulen er også rå, men hvorfor har du fjerna plekterbrettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.