Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem sier at jenter ikke kan spille?


vwh

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ganske rævva igrunn.. Ingen som har motvebist enda at jenter ikke kan spille gitar..

Mora di er rævva..

Di mor er rævva i senga... Bokstavelig talt!

Mora til Jon Henrik er en M.I.L.F.

Hun står til karakter 6 i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo: HAHAHA.. :lol:

Peri: Jeg syns ikke solo nr. 1 akkurat er noe klisjeronking. En helt OK kul solo, og dama har fin tone. Nr.2 har derimot dårlig lyd, og spiller kjedelig.

Greia var liksom hvor mange ganger dere har sett ei dame med Tom Anderson gitar, Bogner amp, og rack på mer en 4U.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor spiller det noen rolle? Soloen var forutsigbar og standard klisjerock.

For meg spiller det en rolle.

Kanskje feil publikum å presentere dette for, men det ble ihvertfall godt mottat på et annet mer utstyrsrelatert forum med en litt eldre brukerskare.

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor spiller det noen rolle? Soloen var forutsigbar og standard klisjerock.

For meg spiller det en rolle.

Kanskje feil publikum å presentere dette for, men det ble ihvertfall godt mottat på et annet mer utstyrsrelatert forum med en litt eldre brukerskare.

Jaja...

så du syntes soloene var bra siden de brukte utstyr som du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns solo nr.1 var ganske kul. Hun har bra tone og frasering som jeg liker. Tonevalget syns jeg fungerer bra.

Nr.2 kan tydeligvis spille, men ikke my cup of tea. Lyden hennes var heller ikke noe å skryte av.

Utstyret spiller ikke av seg selv, men kan man spille, så er jo fett utstyr et pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg en sjanse her og antar at denne trådens hensikt var å fremme kvinnelige gitaristers sak...

Ville det ikke gagnet formålet mer å dømme dem etter samme kriterier som mannlige gitarister, i stedet for å ha en 'bra til å være kjerring, da!'-holdning? Det blir jo aldri likestilling om vi gir dem ros fordi vi synes det er 'søtt' at de prøver, liksom...

Jeg har altså ikke sett klippet ennå, da jeg for øyeblikket er på analogt internett, men dømmer kun ut ifra innleggene i denne tråden. Bra gitarspill er bra gitarspill, og dårlig gitarspill er dårlig gitarspill--gi beng i hvorvidt personen som spiller er same, dame eller dyslektisk tyrkisk dverg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.