Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roland cube 30 eller Marshall MG100DFX?


Anbefalte innlegg

Hvis du vil ha mer trøkk kjøp MGen.  Den er en super nybegynner-forsterker

Uten å begrunne meg noe særlig mer, er det mange forsterkere til høvelig samme pris som er mye bedre enn MG-serien. Vil absolutt ikke si at den er en super nybegynnerforsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha mer trøkk kjøp MGen.  Den er en super nybegynner-forsterker

Uten å begrunne meg noe særlig mer, er det mange forsterkere til høvelig samme pris som er mye bedre enn MG-serien. Vil absolutt ikke si at den er en super nybegynnerforsterker.

Ok, det er en grei nybegynner-forsterker. Når jeg kjøpte meg den syntes jeg iaff den var råbra, og da var jeg jo nybegynner ;) men nå har jeg heller lyst på noe annet. Er faktisk mest fornøyd med microcuebn, og den er jo en roland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha mer trøkk kjøp MGen.  Den er en super nybegynner-forsterker

Uten å begrunne meg noe særlig mer, er det mange forsterkere til høvelig samme pris som er mye bedre enn MG-serien. Vil absolutt ikke si at den er en super nybegynnerforsterker.

Ok, det er en grei nybegynner-forsterker. Når jeg kjøpte meg den syntes jeg iaff den var råbra, og da var jeg jo nybegynner ;) men nå har jeg heller lyst på noe annet. Er faktisk mest fornøyd med microcuebn, og den er jo en roland.

Som sagt, hvis du liker veps så. Sier meg enig i Gnome at Fm212r er et mye bedre valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt at jeg liker veps. Jeg bruker den med en Jackhammer, og da får jeg en grei lyd. Ikke den feteste forsterkeren som fins, men den e helt ok. En ting skal den ha, den spiller høyt.

Ikke misforstå innleggene mine, og tro at jeg er en MG-entusiast, for det er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.