Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye pedaler!


Anbefalte innlegg

:shock: gnome....?? det var en spøk sant?? Du av alle, hehe :P

8) 8)

[sweat]

Nei altså men, velvel, det er sommer og jeg er for pokker trøtt :P

Ontopic:

Har du noen penger til overs? Om du har planer om å skaffe deg et pedalbrett kjører jeg snart en bestilling på et TrailerTrash brett fra statene, om du er med på å dele frakta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock: gnome....?? det var en spøk sant?? Du av alle, hehe :P

8) 8)

[sweat]

Nei altså men, velvel, det er sommer og jeg er for pokker trøtt :P

Ontopic:

Har du noen penger til overs? Om du har planer om å skaffe deg et pedalbrett kjører jeg snart en bestilling på et TrailerTrash brett fra statene, om du er med på å dele frakta :lol:

Jeg har ikke erfaring med brett, har du en link hvor jeg kan se det? Jeg har planer om å lage i kryssfinér, men det skader jo ikke med en titt på forslaget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, forståelig.

Fant ut at jeg heller kjøper, ettersom jeg får bag meg på kjøpet, et skikkelig fett, solid brett, riflet alu på forsiden, og BLÅ Tolex :twisted:

Også kan jeg feste PSU'ene på undersiden

Kan poste noen bilder når ejg får sammen GN's feiteste pedalbrett :P :P

Menne, ontopic:

Synes du har valgt deg et kult knippe pedaler. Du vil sikker finne ut at du heller skulle kjøpt noe annet i stedet for noen av dem, er vel derfor jeg nå modder CryBaby'en min i huet og rævva :P Menmen, slikt må erfares. Og tilslutt sitter du med et stort pedalbrett og et akutt tilfelle av GAS :P

Bare at om du vil ha SRV tone burde kjøpe to Ibanez TS-808'er og kjøre dem etterhverandre med mye gain og lavt volum på den første og omvendt på den andre. Men det koster jo mildt sagt penger da :P

Men igjen, kule pedaler. Trenger du et Powersupply er det bare å ringe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, forståelig.

Fant ut at jeg heller kjøper, ettersom jeg får bag meg på kjøpet, et skikkelig fett, solid brett, riflet alu på forsiden, og BLÅ Tolex  :twisted:  

Også kan jeg feste PSU'ene på undersiden

Kan poste noen bilder når ejg får sammen GN's feiteste pedalbrett :P :P

Menne, ontopic:

Synes du har valgt deg et kult knippe pedaler. Du vil sikker finne ut at du heller skulle kjøpt noe annet i stedet for noen av dem, er vel derfor jeg nå modder CryBaby'en min i huet og rævva :P Menmen, slikt må erfares. Og tilslutt sitter du med et stort pedalbrett og et akutt tilfelle av GAS :P

Bare at om du vil ha SRV tone burde kjøpe to Ibanez TS-808'er og kjøre dem etterhverandre med mye gain og lavt volum på den første og omvendt på den andre. Men det koster jo mildt sagt penger da :P

Men igjen, kule pedaler. Trenger du et Powersupply er det bare å ringe ;)

Det skal jeg huske på, takk :D

Jeg liker best å lage min egen sound bare så det er sagt :P bruker ikke drøssehvis av penger på pedaler for å høre ut som andre, det kan jeg gjøre når jeg er berømt gitarist med millioner i banken :P*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hva du skal med 3 od/dist pedaler.. menmen. Ellers er det vel ikke så værst, men jeg håper du har en god forsterker. Det bør du fikse før du begynner å sope inn pedaler. :D

Og, jeg håper du har bestilt George L kabel i tillegg? Ikke bare pluggene og hettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hva du skal med 3 od/dist pedaler.. menmen. Ellers er det vel ikke så værst, men jeg håper du har en god forsterker. Det bør du fikse før du begynner å sope inn pedaler. :D

Og, jeg håper du har bestilt George L kabel i tillegg? Ikke bare pluggene og hettene?

Selvfølgelig ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boss ds-1                        540,-

Boss sd-1                        550,-

Danelect. Coolcat             390,-

Boss bd-2                        865,-  

Dunlop GCB-95 Crybaby   1200,-(brukt)

Pakke med george

L  4 plugger mhette         199,-

--------------------------------

SUM                         3744,-

+ca 100 i frakt          3844,-  

Jeg ville heller valgt å kjøpe bedre pedaler. Heller færre bedre pedaler. Dunlop Wah liker jeg ikke, ville heller valgt å kjøpe Budda der. Ang Boss, liker jeg Ibanez bedre når det gjelder vreng ( ikke grunnet at jeg selger noen Ibanez pedaler !) Bruker forresten ikke vreng pedaler da det er nok vreng i amp (Mesa !) . Bruker kun en Fulldrive til Clean Boost. Det kommer åsså an på hvordan amp du også bruker selvsagt. Boss Ds-1 låter helt killer igjennom større Marshall anlegg. For nesten 4K får du mye fete pedaler som ikke har så stor avskrivning som de du har valgt. Men alt i alt , ikke misforstå meg, så lenge du liker dem .... da gjør du et godt kjøp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.