Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Øvingslokaler og muligheter i Trondheim


Zep Ledlin

Anbefalte innlegg

Jeg så nylig at Trondheim kommune har en del øvingsrom til leie. Man kan leie et rom med utstyr for hele måneder kr 3000. Jeg aner ikke hvor lang ventetid på dette, men jeg kunne tenkt meg å leie et slikt rom sammen med noen som har lignende interesser.

Rommene er lydisolert og kan brukes døgnet rundt, så det er plenty med tid til å øve alene eller sammen med andre. Rommene er også utstyrt med slagverk, gitar og bassforsterker, mikser og mikrofoner.

Jeg er en amatør med en del bra låtmateriale, etter min mening, men det vet man aldri før man får tilbakemeldinger. Målet er å få spilt inn en demo med noen av låtene mine og her kunne jeg gjerne trengt litt hjelp av kanskje en bassist, trommis og kanskje en soligitar.

En kvinnelig vokalist på noen av låtene mine hadde vært fint.

Tanken er at vi kan dele på utgifter, kompetanse, utstyr og hverandre. Egne prosjekter og kanskje band sammen. Jeg er veldig fleksibel og alt er mulig.

Jeg har brukbar økonomi og mye utstyr jeg kan stille til disposisjon.

Hovedinteresse er Rock, men er ganske allsidig. Leker også litt med elektronisk musikk.

Dette vil ikke skje med det første, men interessant å lufte ideen og eventuelt høre fra noen som er interessert eller har erfaring med disse øvingsrommene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.