Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! ‘64 Vintage Partso.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Debris skrev:

Gratulerer! Superfet!

I motsettning til GPM er jeg ikke bekymret for at du trenger en vintage amp, dette låter nok helt nydelig gjennom Axe III🤩

Nei, nei, nei, la oss frels kapteinen fra Axe-Fx kjøret! Min gamle Marshall har gått jevnt og trutt i alle år, men Debris har vært gjennom hele Axe-Fx kjøret. Og da må du huske på at allerede Ultra låt mye bedre enn de originale ampene. (i følge menigheten) Her er det foreløpige Axe-Fx kjøret: Axe-Fx Standard, Axe-Fx Ultra, Axe-Fx II, Axe-Fx II Mk II, Axe-Fx II XL, Axe-Fx III, MFC Mk !, MFC Mk II, MCF Mk II, FC 12/6 Mk I, FC 12/6 Mk II, Ax-8, Fx-8, Fx-8 Mk II, FM3, FM9. I tillegg må du være med på kjøret med diverse sluttrinn med høyttalere, aktive fulltone høyttaler laget for dette, hvilke monitorer som egner seg o.s.v, o.s.v. 

Endret av GunnarpåMo
  • Liker 1
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, GunnarpåMo said:

Ultra låt mye bedre enn de originale ampene. (i følge menigheten)

Ser at røramp-fanatikerne ofte hiver ut disse påstandene, men har aldri sett noen faktisk påstå at digitalt låter bedre enn rør. Det jeg pleier å høre er at "det er så nært at man ikke hører forskjell", eller "det er nært nok til at det praktiske trumfer den siste prosenten". Og der er jeg enig - Rør låter og føles best, men gudbedre så digg det er å ha et lass amper i en liten boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Naigewron skrev:

Ser at røramp-fanatikerne ofte hiver ut disse påstandene, men har aldri sett noen faktisk påstå at digitalt låter bedre enn rør. Det jeg pleier å høre er at "det er så nært at man ikke hører forskjell", eller "det er nært nok til at det praktiske trumfer den siste prosenten". Og der er jeg enig - Rør låter og føles best, men gudbedre så digg det er å ha et lass amper i en liten boks.

779BFDFE-78D9-4147-97BE-5E62A0FBDDE4.jpeg.1e9acfa72e9fc314f5339b69796b1731.jpeg

  • Liker 1
  • Takker 1
  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.